Template:On this day/23 August
- 476 – Odoacer, chieftain o the Germanic tribes (Herulic - Scirian foederati), is proclaimed rex Italiae ("Keeng o Italy") bi his truips.
- 1305 – Sir William Wallace is executit for heich traison at Smithfield, Lunnon.
- 1839 – The Unitit Kinrick capturs Hong Kong as a base as it prepares for war wi Qing Cheenae. The ensuin three-year conflict weel later be kent as the First Opium War.
- 1939 – Warld War II: Nazi Germany an the Soviet Union sign a non-aggression treaty, the Molotov–Ribbentrop Pact (Stalin an Ribbentrop picturt). In a saicret addeetion tae the pact, the Baltic states, Finland, Romanie, an Poland are dividit atween the twa naitions.
- 1991 – The Warld Wide Wab is appent tae the public.