Rafael Edward "Ted" Cruz (born December 22, 1970) is an American politeecian. He is servin as the junior Unitit States Senator frae Texas. He is the first Cuban American or Latino tae haud the office. He ran for the Republican nomination for Preses o the Unitit States in 2016, but lost oot tae Donald Trump.
Cruz in 2019
|Unitit States Senator|
Assumed office |
January 3, 2013
Servin with John Cornyn
|Precedit bi||Kay Bailey Hutchison|
|Solicitor General of Texas|
January 9, 2003 – May 12, 2008
|Precedit bi||Julie Parsley|
|Succeedit bi||James Ho|
Rafael Edward Cruz|
22 December 1970
Calgary, Alberta, Canada
|Spoose(s)||Heidi Suzanne (Nelson) Cruz|
|Residence||Houston, Texas, U.S.|
Princeton University (A.B.) (1992) (cum laude)|
Harvard University (J.D.) (1995) (magna cum laude)
Ted Cruz for Senate|
Senator Ted Cruz
- "CRUZ, Rafael Edward (Ted) – Biographical Information". Bioguide.congress.gov. Retrieved April 27, 2013.
- Texas Solicitor General R. Ted Cruz to Join Morgan Lewis to Help Lead U.S. Supreme Court and National Appellate Practice, Morgan, Lewis & Bockius
- Hartfield, Elizabeth (July 31, 2012). "Ted Cruz Wins In Texas GOP Senate Runoff". ABC News. Retrieved December 28, 2012.
- U.S. Senator Ted Cruz at U.S.-Cuba Democracy PAC 10th Annual Luncheon, Biltmore Hotel (Miami, FL), US-Cuba Democracy PAC, March 10, 2013.
- "Editorial: Texan of the Year finalist Ted Cruz". The Dallas Morning News. Dallas, Texas: A. H. Belo. December 20, 2012. Retrieved April 15, 2014.
- Loyola, Mario. Exile and the Revolution, Like all Cuban-Americans, Ted Cruz belongs to a family of exiles., National Review, November 4, 2011.