Steve Caballero (born 8 November 1964, San Jose, Californie) is a professional skeitchbuirder an muisicker. Steve wis born in the year o the dragon, an haes haed several buird graphics that featur dragons. He wis born wi scoliosis.
|Born||8 November 1964|
San Jose, Californie 
|Steve Caballero blog|
Life an careerEedit
Caballero stairtit skatin in 1976 at the age o 12. He wis sponsored as an amateur bi Powell Peralta in 1978 at the age o 15. He turned pro in 1980 at the Oasis Skatepark, Soothren Californie durin the Gowd Cup series. He is a member o the Bones Brigade, an haes appeared in mony o thair videos, includin The Search For Animal Chin. His current sponsors include Powell Peralta Skateboards, Bones Bearings, Independent Truck Company, Autobahn Wheels, Vans Skate Shoes, Skull Candy headphones, Ohana Boardshop an Protec Helmets. His past sponsors includit Tracker Trucks, Standard Trucks an Bones Wheels. Caballero haes been featurt on the civer o Thrasher Magazine an several ither publications. Steve wis an aw a character in fower o the Tony Hawk gemmes, frae Tony Hawk's Pro Skater 2-4 tae Tony Hawk's Underground.
He invented the Caballerial, aroond 1980, in the 10 ft. keyhole puil at Winchester Skatepark in Campbell, Californie. As well as the frontside rock n' roll slide (nou mair commonly referred tae as a frontside buird slide).
He haes been a member o several punk baunds includin The Faction, Odd Man Oot, Shovelhead, an Soda, an released a compilation CD o the various baunds he haes appeared in titled Bandology throu Sessions Records. He an aw paints, collects toys, rides motocross, an is a het rod enthusiast. Caballero is divorcit frae his first wife Susan, wi whom he haed a dochter, Kayla Leslie. Caballero remarried on 15 Julie 2006 tae a wumman namit Rachael an thay hae a son thegither, Caleb Bela. He wis brocht up as a Catholic, studiet Zen/Taoism for 6 years, an in 2005 returned tae a non-denominational Christian kirk.
Abridged contest historyEedit
- 2nt in 1979 Winchester Open (San Jose).
- 1st in 1983 Upland Pro-Am (Californie): pro pool.
- 1st in 1988 Titus Warld Cup (Germany): streetstyle.
- 1st in 1989 NSA Contest (Hawaii): mini ramp.
- ↑ "Steve Caballero". Powell-Peralta. Retrieved 30 November 2012.
- ↑ http://steviecaballero.blogspot.com/2010/05/30-frontside-boardsliding-years-ago.html[deid airtin]
- Brooke, Michael (1999). Concrete Wave: The History Of Skateboarding. ISBN 1-894020-54-5.
- Offeecial Steve Caballero Blog Archived 2017-08-27 at the Wayback Machine
- Steve Caballero Myspace page