San Jose, Californie
San Jose (pronounced /ˌsæn hoʊˈzeɪ/ (deprecatit template); meanin St. Joseph in Spaingie) is the third-lairgest ceety in Californie, the tent-lairgest in the US, an the coonty seat o Santa Clara Coonty. It is locatit at the soothren end o San Francisco Bay. The San Jose/Silicon Valley aurie is a major component o the greater San Francisco Bay Area Combined Statistical Aurie (CSA), a region o nearly 7.5 million fowk.
|City of San Jose|
"S.J.", "San Jo'", "The Valley of Heart's Delight"
The Capital of Silicon Valley
Location o San Jose athin Santa Clara Coonty, Californie
|Pueblo foondit||November 29, 1777|
|Incorporatit||Mairch 27, 1850|
|• Teep||Chairter ceety, Cooncil-manager|
|• Bodi||San Jose City Council|
|• Mayor||Chuck Reed (D)|
|• Vice Mayor||Madison Nguyen|
|• City Manager||Ed Shikada|
|• Ceety||466.109 km2 (179.965 sq mi)|
|• Land||457.201 km2 (176.526 sq mi)|
|• Water||8.908 km2 (3.439 sq mi)|
|• Urban||720.69 km2 (447.82 sq mi)|
|• Metro||22,681 km2 (8,818 sq mi)|
|Elevation||26 m (85 ft)|
|• Rank||1st in Santa Clara Coonty|
3rd in Californie
10t in the Unitit States
|City population is a 2014 estimate by the California Department of Finance.|
|Time zone||UTC−8 (PST)|
|• Summer (DST)||UTC−7 (PDT)|
95101–95103, 95106, 95108–95139, 95118, 95124, 95141, 95142, 95148, 95150–95161, 95164, 95170–95173, 95190–95194, 95196, 95116,
|GNIS featur ID||1654952|
Ance a smaw fermin ceety, San Jose experienced rapid growth frae the 1950s tae the present. San Jose is nou the lairgest ceety in the San Francisco Bay Area in terms o population, land aurie, an industrial development. The US Census Bureau estimatit the population at 964,695 as o 2009.
San Jose wis foondit on November 29, 1777, as El Pueblo de San José de Guadalupe, the first toun in the Spaingie colony o Nueva Californie, which later became Alta Californie. The ceety served as a farmin community toae support Spaingie militar installations at San Francisco an Monterey. When Californie gained statehuid in 1850, San Jose servit as its first caipital.
Efter mair than 150 years as an agricultural center, San Jose experienced increased demand for hoosin frae sodgers an veterans returnin frae Warld War II. San Jose continued its aggressive expansion durin the 1950s an 1960s bi annexing mair land aurie. The rapid growth o the heich-technology an electronics industries further acceleratit the transition frae an agricultural center, tae an urbanized metropolitan aurie.
The Santa Clara Valley wis the last (an lairgest) contiguous aurie o undeveloped land surroondin the San Francisco Bay. Bi the 1990s, San Jose's location athin the booming local technology industry earned the ceety its nickname, Caipital o Silicon Valley.
- "E-1 Population Estimates for Cities, Counties, and the State". California Department of Finance. Retrieved 2014-04-30.
- "Gazetteer". U.S. Census Bureau. Retrieved 8 April 2012.
- "USGS—San Jose, California". Retrieved February 17, 2007.
- "Table 1: Annual Estimates of the Population for Incorporated Places Over 100,000, Ranked by July 1, 2009 Population: April 1, 2000 to July 1, 2009" (CSV). 2009 Population Estimates. U.S. Census Bureau, Population Division. June 22, 2010. Retrieved June 22, 2010.
- "The First City". California History Online. Archived frae the oreeginal on February 18, 2008. Retrieved March 15, 2008.
- "California Admission Day—September 9, 1850". California State Parks. 2007. Retrieved March 15, 2008.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae San Jose, California.|