Keith Rupert Murdoch //, AC, KCSG (born 11 Mairch 1931) is an Australie-American media mogul. His faither, Keith Arthur Murdoch, haed been a reporter, eeditor an senior executive o the Herald an Weekly Times newspaper publishin company coverin aw Australie states except New Sooth Wales. Efter his faither's daith in 1952 Keith Rupert Murdoch declined tae jyn his late faither's registered public company an creatit his ain private company, News Limited. Murdoch thus haed full control as Chairman an CEO o global media hauldin company News Corporation, nou the warld's seicont-lairgest media conglomerate, an its successors, News Corp an 21st Century Fox, efter the conglomerate split on 28 Juin 2013.
|Born||Keith Rupert Murdoch|
11 Mairch 1931
Melbourne, Victoria, Australie
American (naituralised 1985)[lower-alpha 1]
|Alma mater||Worcester College, Oxford (BA)|
|Kent for||Chairman an CEO o News Corporation (1979–2013)|
Executive Chairman o News Corp (2013–present)
Chairman an CEO o 21st Century Fox (2013–2015)
Executive Co-Chairman o 21st Century Fox (2015–present)
Actin CEO o Fox News (2016–present)
|Net worth||US$11.7 billion (March 2016)|
Board member of
21st Century Fox
|Hauf-marrae(s)||Patricia Booker (1956–1967)|
Anna Torv (1967–1999)
Wendi Deng (1999–2013)
Jerry Hall (2016–present)
|Childer||Prudence (wi Booker)|
Elisabeth (wi Torv)
Lachlan (with Torv)
James (wi Torv)
2 (wi Deng)
|Parents||Sir Keith Murdoch (faither)|
Elisabeth Joy (mither)
|Relatives||Ivan Murdoch (uncle)|
Patrick Murdoch (grandfaither)
Walter Murdoch (granduncle)
Sarah O'Hare (dauchter-in-law)
|Awairds||Companion o the Order o Australie (1984)|
- "Rupert Murdoch profile". Forbes. Retrieved 22 December 2014.
- "Honours". Government of Australia. Retrieved 27 February 2010.
AC AD84. For service to the media, particularly the newspaper publishing industry
- Wells, John C. (2008), Longman Pronunciation Dictionary (3rd ed.), Longman, p. 526, ISBN 978-1-4058-8118-0
- "Fortune". CNN. Retrieved 20 May 2010.
- "PowerPoint Presentation" (PDF). Retrieved 11 July 2011.
- Siklos, Richard (9 February 2009). "Why Disney wants DreamWorks". CNN. Retrieved 20 May 2010.
- "News Corporation – Annual Report 2007". Newscorp. 30 June 2007. Retrieved 11 July 2011.