Miguel Treviño Morales
Miguel Ángel Treviño Morales (a.k.a. Z-40) is a umwhile Mexican drog laird an tap leader o a creeminal organisation kent as Los Zetas. Unlik the oreeginal foonders o Los Zetas, Treviño Morales haes nae militar experience, an insteid wirkit for a local gang as a teenager afore bein recruitit in the 1990s. Nanetheless, he is kent bi his adversaries an law enforcement offeecials for his violent reputation an as a "brutal assassin" responsible for bein ahint hintle o the violence in Mexico.
Miguel Ángel Treviño Morales
|Born||18 November 1970|
Nuevo Laredo, Tamaulipas, Mexico
(40, Z-40, Zeta 40)
|Kent for||Drog trokin, murther, money launderin|
|Successor||Omar Treviño Morales|
Treviño Morales is an important figur in the Zetas, who actit as regional boss o Nuevo Laredo, Tamaulipas an as the seicont-in-command o the organisation. In early 2010, Treviño Morales began tae hae a bigger role in Los Zetas, an follaein the daith o Heriberto Lazcano in October 2012, he became the tap leader in the organisation. Los Zetas are responsible for the smugglin o multiple tons o cocaine, marijuana an heroin intae the Unitit States frae Mexico annually.
As o 15 Julie 2013, he wis in custody efter bein captured bi the Mexican Marines. At the time o his captur, he wis on Mexico's maist-wantit leet, wi a $30 million MXN ($2.3 million USD) rewaird affered for information leadin tae his reest. The United States Department of State wis afferin up tae $5 million USD ($62.4 million MXN) for information leadin tae his reest an conviction an aw.
- Castillo, E. Eduardo (24 August 2012). "Feared Mexican Zetas Leader Z-40 now top target". San Antonio Express-News. Archived frae the original on 25 August 2012. Retrieved 25 August 2012. Unknown parameter
- "Miguel Ángel Treviño Morales: Cops Hunting Down One Of Mexico's Most Ruthless Kingpins". America's Most Wanted. 26 Mairch 2009. Archived frae the original on 24 August 2012. Retrieved 24 August 2012. Unknown parameter
- "Over 50 alleged Zetas members arrested in Mexico". Agence France-Presse. 13 August 2012. Archived frae the original on 24 August 2012. Retrieved 24 August 2012. Unknown parameter
- Bunker 2006, p. 15.
- "Weak bilateral law enforcement presence at the U.S.-Mexico border: territorial integrity and safety issues for American citizens" (PDF). United States Government Printing Office. 17 November 2005. p. 58. Archived (PDF) frae the original on 24 August 2012. Retrieved 24 August 2012. Unknown parameter
- "US federal official: Top leader of Mexico's brutal Zetas drug cartel captured". Washington Post. Archived frae the original on 16 Julie 2013. Retrieved 16 Julie 2013.