Massachusetts Institute o Technology
The Massachusetts Institute of Technology (Inglis: Massachusetts Institute o Technology MIT) is a private research varsity in Cambridge, Massachusetts, eften citit as ane o the warld's maist prestigious varsities.
|Motto||Mens et Manus (Laitin)|
Motto in Scots
|Mynd an Haund|
|Established||Apryle 10, 1861|
|Endowment||$13.182 billion (2016)|
|Preses||L. Rafael Reif|
|Provost||Martin A. Schmidt|
|Location||Cambridge, Massachusetts, Unitit States|
|Campus||Urban, 168 acres (68.0 ha)|
Cardinal Red & Steel Gray|
NCAA Division III – NEWMAC, NEFC,|
Division I – EARC & EAWRC (rowing)
|Mascot||Tim the Beaver|
- "Symbols: Seal". MIT Graphic Identity. MIT. Retrieved September 8, 2010.
- NAICU – Member Directory Archived November 9, 2015, at the Wayback Machine.
- As o Juin 30, 2016. "U.S. and Canadian Institutions Listed by Fiscal Year (FY) 2016 Endowment Market Value and Change in Endowment Market Value from FY 2015 to FY 2016" (PDF). National Association of College and University Business Officers and Commonfund Institute. 2017.
- "Faculty and Staff". MIT Facts. MIT. Retrieved 2014-03-11.
- "Enrollment Statistics". MIT Registrar. Retrieved September 13, 2014.
- "The Campus". MIT Facts 2012. Retrieved May 31, 2012.
- "Colors - MIT Graphic Identity". Massachusetts Institute of Technology. Retrieved 26 September 2014.
- "The Official Site of MIT Intercollegiate Athletics - MIT". mitathletics.com.
- "Symbols: Mascot". MIT Graphic Identity. MIT. Retrieved September 8, 2010.
- Altaner, David (March 9, 2011). "Harvard, MIT Ranked Most Prestigious Universities, Study Reports". Bloomberg. Retrieved 2015-04-01.
- Morgan, John. "Top Six Universities Dominate THE World Reputation Rankings".
"The rankings suggest that the top six - Harvard University, Massachusetts Institute of Technology, the University of Cambridge, University of California, Berkeley, Stanford University and the University of Oxford - form a group of globally recognised "super brands".
- "Massachusetts Institute of Technology". Encyclopedia.com.
It has long been recognized as an outstanding technological institute and its Sloan School of Management has notable programs in business, economics, and finance.
- "Massachusetts Institute of Technology". Encyclopædia Britannica. Retrieved November 18, 2014.
Massachusetts Institute of Technology (MIT), privately controlled coeducational institution of higher learning famous for its scientific and technological training and research.