|Genres||Black metal, thrash metal, oriental metal|
|Labels||Raven Music, Legion of Death, The End, Epidemic|
|Associate acts||Melechesh, Nail Within, Lehavoth, Viscera Trail, Desert, The Afterlife, Bartholomeus Night|
|Members||Moti "Butchered" Daniel|
Gal "Pixel" Cohen
|Past members||Avi Caspi|
Sergei "Metalheart" Nemichenitser
Arallu wis creatit as the solo project o Moti "Butchered" Daniel, a bass guitarist who haes performed live wi Melechesh. The debut album The War on the Wailing Wall arrived in 2001 an featured "a drum machine programmed tae ludicrous speed". In 2002, Arallu released their "iconoclastic" seicont album Satanic War in Jerusalem. Nir Nakav frae the baund Salem wis responsible for the drums an the traditional Goblet drum while Daniel performed on aw ither instruments and vocals. The album featured a cover version o Slayer's "Evil Has No Boundaries". Daniel expandit the baund's line-up efter the release o this album and a DVD Visual Chaos Invasion wis released in the follaein year.
In September 2003, Daniel's brither wis kidnapped an held tae ransom bi guerrillas frae the Colombian organisation Ejército de Liberación Nacional. Daniel wis successful in negotiatin for his brither's release.
The year 2005 saw the release o Arallu's third album The Demon From The Ancient World wi guest performers frae various Israeli acts includin Zeev Tananboim o Salem. Daniel returned the favor wi a guest performance on Salem's chairt-toppin Strings Attached album.
In September 2007, Arallu opened for Mayhem's concert in Tel Aviv. The fuitage frae the performance wis filmed an is scheduled for release in 2008 as the baund's seicont DVD. Their fowert album Desert Battles - Descending to the Sands wis released in 2009.
Arallu performs black metal wi oriental influences an touches o thrash metal. Critic Roberto Marinelli describes their style as "reminiscent o early Venom, Sodom, an Voivod: thrashy, monochromatic, unnerproduced an full o ideas that far ootstrip their abilities". Daniel haes remarked in an interview that Arallu's style haes tae be oriental, thrashy an barbaric "aw at ance".
- Moti "Butchered" Daniel - lead vocals, bass (1997–present)
- Gal "Pixel" Cohen - guitars (2007–present)
- Sergei "Metalheart" Nemichenitser - guitars (2010–present)
- Yonatan Dushnitzki - drums (2003–present)
- Yaniv Zada - "soul beatin" doom percussion instruments, wind instruments (2006–present)
- Yossi Darmon - guitars (2004–2010)
- Avi Caspi - guitars (1998–2007)
- Alex Schuster - guitars (2003–2004)
- Ben Fisher - drums (2001–2003)
- The War on the Wailing Wall (2001)
- Satanic War in Jerusalem (2002)
- The Demon from the Ancient World (2005)
- Desert Battles - Descending to the Sands (2009)
- GENIEWAR (2015)
- Six (2017)
- En Olam (2019)
- At War against God (2001)
- Magen Jerusalem 7 (2009)
- Visual Chaos Invasion (2003)
- The Ultimate War (2010)
- Middle Eastern Battlefield (2016)
- Kahn Harris 2007, p. 115
- Martinelli, Roberto. "Satanic War in Jerusalem review". Maelstrom.nu. Retrieved 27 Julie 2008.
- Sharpe-Young, Garry. "Arallu". Rockdetector. Archived frae the original on 3 Mairch 2016. Retrieved 27 Julie 2008. Unknown parameter
- "ARALLU: Hard At Work On New Album". Blabbermouth.net. 14 Mairch 2005. Retrieved 27 Julie 2008.
- "SALEM's 'Strings Attached' Tops Israeli Metal Chart". Blabbermouth.net. 6 Juin 2005. Retrieved 27 Julie 2008.
- "ARALLU: New Album Title Announced". Blabbermouth.net. 22 Februar 2008. Retrieved 27 Julie 2008.
- Martinelli, Roberto. "he Demon from the Ancient World review". Maelstrom.nu. Retrieved 27 Julie 2008.
- Puhl, Carl. "Interview with Butchered and Yonatan of Arallu". Lordsofmetal.nl. Retrieved 27 Julie 2008.