United Airlines, Inc. (commonly referred tae simply as "United") is an American major airline heidquairtered in Chicago, Illinois. United is a wholly awned subsidiar o United Continental Holdings follaein a $3 billion merger in 2010. The airline wis previously awned, at ane point in its history, bi The Boeing Company, ane o the warld's lairgest aircraft manufacturers.
United operates oot o nine airline hubs in the continental Unitit States, Guam, an Japan. George Bush Intercontinental Airport in Houston is United's lairgest passenger carryin hub handlin 16.6 million passengers annually wi a average o 45,413 passengers daily, while Chicago-O'Hare is its lairgest hub in terms o daily depairtures. The company employs ower 88,500 fowk while maintainin its heidquairters in Chicago's Willis Tower (umwhile kent as Sears Tower). Throu the airline's parent company, United Continental Holdings, it is publicly tradit unner NYSE: UAL wi a mercat capitalization o ower $10.5 billion as o October, 2013.
- http://www.uahf.org/united_history_01.asp. Missing or empty
- http://www.boeing.com/boeing/history/chronology/chron03.page. Missing or empty
- http://www.cleveland.com/metro/index.ssf/2014/02/united_deal_with_cleveland_had.html. Retrieved 9 March 2014. Missing or empty
- "2009 Form 10-K Subdocument 8 – EX-21 – List of UAL Corporation and United Air Lines, Inc. subsidiaries". ir.united.com. UAL Corporation. February 26, 2010. Archived frae the oreeginal on January 13, 2011. Retrieved January 13, 2011.
UAL Corporation and United Air Lines, Inc. Subsidiaries...
- "Era 1: 1910–1925". united.com. United Airlines, Inc. 2007. Archived frae the oreeginal on November 30, 2006. Retrieved January 13, 2011.
...Walter T Varney, who launched air mail service over a desolate stretch of terrain between Pasco, Wash., and Elko, Nev., on April 6, 1926.
- "Earnings Releases" (PDF).
- United Mainline Fleet
- Destinations Served. United Airlines Official Statistics. Copyright 2013.
- United-Continental Merger
- United Continental Holdings
- "Airport Fact Sheets, Houston George Bush Intercontinental Airport". United Airlines. December 1, 2013. Retrieved 2014-01-01.
- Willis Tower - Chicago Architecture
- Traders Purchase UAL - WKRB