Superman is a feectional superhero appearin in American comic beuks published bi DC Comics. The character is considered a American cultural icon. The Superman character wis creatit bi writer Jerry Siegel an airtist Joe Shuster in 1933; the character wus sauld tae Detective Comics, Inc. (later DC Comics) in 1938. Superman first appeared in Action Comics #1 (Juin 1938) and subsequently appeared in various radio serials, newspaper strips, telly programs, films, an video gemmes. Wi the character's success, Superman helpit tae create the superhero genre an establish its primacy athin the American comic beuk. Superman's appearance is distinctive an iconic, as he uisually wears a blue costume, reid cape, an stylisit reid-an-yellae "S" shield on his chest. This shield is uised in a myriad o media tae seembolize the character.
Airt bi Alex Ross
|First appearance||Action Comics #1|
(April 18, 1938)
|Creautit bi||Jerry Siegel|
|Alter ego||Kal-El (birth name)|
Clark Kent (adoptit name)
|Place o oreegin||Krypton|
|Team affiliations||Justice League|
Legion of Super-Heroes
Steel (John Henry Irons)
|Notable aliases||Nightwing, Superboy|
- ↑ Superman (vol. 1) #158 (Januar 1963)
- ↑ a b Daniels (1998), p. 11.
- ↑ Holt, Douglas B. (2004). How Brands Become Icons: The Principles of Cultural Branding. Boston, MA: Harvard Business School Press. p. 1. ISBN 1-57851-774-5.
- ↑ Koehler, Derek J., Harvey, Nigel. (eds.), ed. (2004). Blackwell Handbook of Judgment and Decision Making. Blackwell. p. 519. ISBN 1-4051-0746-4.CS1 maint: multiple names: eeditors leet (link) CS1 maint: extra text: eeditors leet (link)
- ↑ Dinerstein, Joel (2003). Swinging the machine: Modernity, technology, and African American culture between the wars. University of Massachusetts Press. p. 81. ISBN 1-55849-383-2.
- ↑ The Associated Press (17 Apryle 2013). "Superman turns 75: Man of Steel milestone puts spotlight on creators' Cleveland roots". Daily News. NYDailyNews.com. Retrieved 18 Apryle 2013.
'The encouragement that he received from his English teachers and the editors at the Glenville High School newspaper and the literary magazine gave my dad a real confidence in his talents,' [Laura Siegel Larson] said over the phone from Los Angeles.
- ↑ Daniels (1998), p. 13.
- ↑ Daniels 1998, p. 18
- ↑ Wallace, Daniel; Bryan Singer (2006). The Art of Superman Returns. Chronicle Books. p. 22. ISBN 0-8118-5344-6.
- ↑ "Designing Man of Steel's costume". Manila Standard. Philippines News. 21 Julie 2006. Archived frae the original on 3 September 2008. Retrieved 3 September 2008. Unknown parameter
- ↑ Gormly, Kellie B. (28 Juin 2006). "Briefs: Blige concert cancelled". Pittsburgh Tribune-Review. Archived frae the original on 3 September 2008. Retrieved 3 September 2008. Unknown parameter
|deadurl=ignored (help)"Archived copy". Archived frae the original on 3 September 2008. Retrieved 10 September 2015.CS1 maint: archived copy as title (link)