A pig is ony o the ainimals in the genus Sus, within the even-taed ungulate faimily Suidae. Pigs include the domestic pig an its auncestor, the common Eurasie wild boar (Sus scrofa), alang wi ither species; relatit craiturs ootside the genus include the peccary, the babirusa, an the warthog. Pigs, lik aw suids, are hamelt in the Eurasian an African continents. Juvenile pigs are kent as piglets. Pigs are heichly social an intelligent ainimals.
Temporal range: Early Pleistocene tae recent
|Bornean beardit pig at the Lunnon Zoo.|
Wi aroond 1 billion individuals alive at any time, the domestic pig is amang the maist populous muckle mammals in the warld. Pigs are omnivores an can consume a wide range o fuid. Biologically, pigs are verra seemilar tae humans, sicweys are frequently uised for human medical resairch.
- "Piglet - Definition and More from the Free Merriam-Webster Dictionary". Merriam-webster.com. 31 August 2012. Retrieved 15 September 2013.
- Angier, Natalie (10 November 2009). "Pigs Prove to Be Smart, if Not Vain". The New York Times.
- "PSD Online - Custom Query". usda.gov. Archived frae the original on 18 October 2010. Retrieved 13 Februar 2018.
- Swine Summary Selected Countries Archived 2012-03-29 at the Wayback Machine, United States Department of Agriculture, Foreign Agricultural Service, (total number is Production (Pig Crop) plus Total Beginning Stocks)
- "Pig And Human Digestive System". prezi.com. Retrieved 15 Apryle 2016.
- Loren Grush. "Why pigs are so valuable for medical research". Fox News. Retrieved 15 Apryle 2016.
|This ainimal-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|