Pedro II o Brazil
Dom Pedro II (Inglis: Peter II; 2 December 1825 – 5 December 1891), nicknamed "the Magnanimous", wis the seicont an last ruler o the Empire o Brazil, reignin for ower 58 years.[upper-alpha 1] Born in Rio de Janeiro, he wis the sevent bairn o Emperor Dom Pedro I o Brazil an Empress Dona Maria Leopoldina an sicweys a member o the Brazilian branch o the Hoose o Braganza. His faither's abrupt abdication an flicht tae Europe in 1831 left a five-year-auld Pedro II as Emperor an led tae a grim an lonely childhuid an adolescence. Obliged tae spend his time studyin in preparation for rule, he knew anly brief moments o happiness an encoontered few friends o his age. His experiences wi coort intrigues an poleetical disputes during this period greatly affectit his later character. Pedro II grew intae a man wi a strang sense o duty an devotion taeward his kintra an his fowk. On the ither haund, he increasingly resentit his role as monarch.
Emperor Dom Pedro II, 1876.
|Emperor o Brazil|
|Ring||7 Aprile 1831 – 15 November 1889 |
(58 years, 222 days)
|Coronation||18 Julie 1841|
|Titular Emperor o Brazil|
|Pretendence||15 November 1889 – 5 December 1891 |
(2 years, 20 days)
|Successor||Isabel, Princess Imperial|
|Born||2 December 1825|
Pailace o São Cristóvão, Rio de Janeiro, Empire o Brazil
|Dee'd||5 December 1891 (aged 66)|
|Buirial||Cathedral o São Pedro de Alcântara, Petrópolis|
|Spouse||Teresa Cristina o the Twa Sicilies|
|Hoose||Hoose o Braganza|
|Faither||Pedro I o Brazil|
|Mither||Maria Leopoldina o Austrick|
- Afonso, Prince Imperial o Brazil (23 Februar 1845 – 11 Juin 1847) died in infancy.
- Isabel, Princess Imperial o Brazil (29 Julie 1846 – 14 November 1921) mairit Prince Gaston o Orléans, Coont o Eu an haed issue.
- Princess Leopoldina o Brazil (13 Julie 1847 – 7 Februar 1871) mairit Prince Ludwig August o Saxe-Coburg an Gotha an haed issue.
- Pedro Afonso, Prince Imperial o Brazil (19 Julie 1848 – 10 Januar 1850) died in infancy.
Titles an stylesEedit
Titles and stylesEedit
- 2 December 1825 – 7 Aprile 1831: His Imperial Highness The Prince Imperial.
- 7 Aprile 1831 – 15 November 1889: His Imperial Majesty The Emperor.
- "The Seicont Reign, that is, the period in which oor Emperor wis D. Pedro II, lastit fifty-aicht years, frae the abdication o his faither, D. Pedro I, in 1831, till the proclamation o the republic in 1889." —Hélio Viana in Viana 1994, p. 467
- Barman 1999, p. 85.