Lairgely a residential aurie itsel, Naniwa-ku is adjacent tae an haes in recent years blurred intae the Namba destrict, which is sooth Osaka's transport hub an centre o commerce, entertainment, shoppin, an cultur.
Amaist the entire waird wis decimatit in air attacks durin bombin in Mairch, 1945. Few biggins pre-datin WWII remain.
Naniwa is the steid o a nummer o well-kent commercial auries. Nipponbashi, locally kent as Den Den Town (Electric Ceety) wis tradeetionally a concentration for Osaka's electrical appliance ootlets, though the emergence o several lairge electrical depairtment stores ower in recent years haes seen its shop space mak a gradual shift awa frae the electrical appliance sector. Directly tae its sooth is Shin Sekai (New Warld), an entertainment destrict famous for the Tsutenkaku Tower an Janjan Alley.
Amongst Naniwa's steids is the Imamiya Ebisu Shrine, which sponsors the lively Toka Ebisu Festival. Naniwa is the steid o the Osaka Prefectural Gymnasium (Osaka-furitsu taiiku-kaikan), whaur the Grand Sumo Tournament is held in Mairch (Ozumo Sangatsu Basho) an Liberty Osaka - the Osaka Human Rights Museum. Naniwa contains the massive modren shoppin, dinin, an entertainment complex an aw, Namba Parks.
- Sankei Shimbun - Namba Sankei Building
FM Radio StationEdit
- FM OSAKA - Minatomachi River Place
- JR West
- Kansai Line (Yamatoji Line): Shin-Imamiya Station - Imamiya Station - JR Namba Station
- Osaka Loop Line: Ashiharabashi Station - Imamiya Station - Shin-Imamiya Station
- Nankai Railway (In regestration, Namba Station on Nankai Railway is located in Chūō-ku, and Shin-Imamiya Station in Nishinari-ku)
- Nankai Main Line: Imamiyaebisu Station (only local trains of the Koya Line stop)
- Kōya Line (Shiomibashi Branch): Shiomibashi Station - Ashiharachō Station
- Hanshin Railway
- Hanshin Namba Line Sakuragawa Station
- Osaka Municipal Subway (In regestration, Namba Station is locatit in Chūō-ku)
- Midōsuji Line: Daikokuchō Station
- Yotsubashi Line: Namba Station (a platform) - Daikokuchō Station
- Sennichimae Line: Sakuragawa Station
- Sakaisuji Line: Ebisuchō Station
- Hankai Tramway (In regestration, Minami-Kasumichō Station is locatit in Nishinari-ku)
- Hankai Line: Ebisuchō Station
Media relatit tae Naniwa-ku, Osaka at Wikimedia Commons
- Offeecial wabsteid o Naniwa (in Inglis)