Mairch o the Volunteers
Mairch o the Volunteers is the naitional anthem o the Fowkrepublic o Cheenae (includin the Hong Kong Special Admeenistrative Region syne 1 July 1997, an the Macau Special Administrative Region syne 20 December 1999), written bi the poet an playwricht Tian Han wi muisic componed bi Nie Er. This composeetion is a muisical mairch. The piece wis first performed as pairt o a 1934 Shanghai play an its oreeginal lyrics are the offeecial lyrics o the naitional anthem. In 2004, a provision that the Mairch o the Volunteers be the naitional anthem wis addit tae the Constitution o the Fowkrepublic o Cheenae as Article 136.
Naitional anthem o
Fowkrepublic o Cheenae
|Leerics||Tian Han, 1934|
|Muisic||Nie Er, 1935|
|Adoptit||1949-09-27 (provisional naitional anthem in mainland Cheenae) |
1982-12-04 (offeecial status)
1997-07-01 (in Hong Kong)
1999-12-20 (In Macau)
2004-03-14 (Attained constitutional status)
Mairch o the Volunteers (Instrumental)
|Mairch o the Volunteers|
- Per Resolution on the Capital, Calendar, National Anthem and National Flag of the People's Republic of China.
- Per Annex III of the Basic Law of the Hong Kong Special Administrative Region when the Resolution on the Capital (Beijing), Calendar, National Anthem and National Flag of the People's Republic of China would be applied in Hong Kong with effect from 1 July 1997 by way of promulgation or legislation by the Hong Kong Special Administrative Region.
- Per Annex III of the Basic Law of the Macao Special Administrative Region when the Resolution on the Capital, Calendar, National Anthem and National Flag of the People's Republic of China would be applied in Macao with effect from 20 December 1999 by way of promulgation or legislation by the Macao Special Administrative Region. On the same day, Law n.o 5/1999 (zh:第5/1999號法律, pt:Lei de Macau 5 de 1999) became effective to regulate the anthem.
- Per Article 31 of the Amendment four of the Constitution of the People's Repu of China
- "China - March of the Volunteers". NationalAnthems.me. Retrieved 25 November 2011.