Deutsche Lufthansa AG (FWB: LHA, OTCQX: DLAKY) (German pronunciation: [ˈdɔʏt͡ʃə ˈlʊfthanza]), commonly kent as Lufthansa, is a German airline an the lairgest airline in Europe an aw, baith in terms o oweraw passengers carriet an fleet size. It operates services tae 18 domestic destinations an 197 internaitional destinations in 78 kintras athort Africae, the Americas, Asie, an Europe, uisin a fleet o mair nor 280 aircraft.
|Frequent-fleer program||Miles & More|
|Company slogan||'Nonstop you'|
|Parent company||Private Investors (88.52%)|
|Key fowk||Carsten Spohr (Chairman & CEO)|
|Revenue||€32.056 billion (2015)|
|Operatin income||€1.676 billion (2015)|
|Net income||€1.698 billion (2015)|
|Tot assets||€32.462 billion (2015)|
|Tot equity||€5.845 billion (2015)|
Besides the actual airline namit Lufthansa, Deutsche Lufthansa AG is the parent company for several ither airlines an further aviation-relatit branches an aw, amang the maist well-kent are Swiss International Air Lines an Lufthansa Technik. Wi ower 620 aircraft, it haes ane o the lairgest passenger airline fleets in the world when combined wi its subsidiaries. In 2012, the entire Lufthansa Group carried ower 103 million passengers.
Lufthansa's registered office an corporate heidquairters are in Cologne. The main operations base, cried Lufthansa Aviation Center (LAC), is locatit at Lufthansa's primar traffec hub at Frankfurt Airport. The majority o Lufthansa's pilots, grund staff, an flight attendants are based thare. Lufthansa's seicontar hub is Munich Airport wi a third, considerably smawer ane maintained at Düsseldorf Airport which transfers tae Germanwings sae Lufthansa anerly operate juist aroond 10 destinations excludit saisonal which aw haes been transferred tae Germanwings
- The company that the day is kent as Deutsche Lufthansa AG wis foondit as Aktiengesellschaft für Luftverkehrsbedarf (Luftag) on 6 Januar 1953. It sees itsel in the tradeetion o Deutsche Lufthansa, the umwhile German naitional airline that wis foondit in 1926 an liquidatit in 1951, whose name an logo it acquired in 1954. Therefore, Lufthansa frequently gies "1926" as its foondin date, tho frae the legal point o view, it is no the assignee o the earlier airline.
- Lufthansa coonts Vienna Internaitional Airport an Zurich Airport as its hubs an aw. They are no leetit here acause they are hame for Lufthansa's subsidiaries Austrian Airlines an Swiss International Air Lines, respectively. For the same raison, Germanwings bases are omittit.
- "We Call on Luftag". Flight International (5 February 1954): 165. Retrieved 19 April 2013.
- Klussmann, Niels (2007). Lexikon der Luftfahrt. Heidelberg: Springer. pp. 396–397.
- "As Time Flies By". Lufthansa. Retrieved 19 April 2013.
- "Our hubs in Frankfurt, Munich, Dusseldorf, Zurich and Vienna". Lufthansa. Retrieved 30 October 2013.
- Germany, COMKOM° GmbH,. "2015 - Annual Report - Lufthansa Group".
- Dinah Deckstein (9 May 2012). "Restructuring Plans Further Along Than Thought for German Airline Lufthansa". Spiegel Online. Retrieved 5 July 2013.
- "Lufthansa Group - Route Map" (in (in German)). Lufthansa.com. 2007-02-16. Retrieved 2013-10-11.
- "Lufthansa Fleet". investor-relations.lufthansa.com.
- "Lufthansa Annual Report 2012" (PDF). Retrieved March 30, 2013.
- "We hereby invite our shareholders to attend the 51st Annual General Meeting" (PDF). investor-relations.lufthansa.com. Retrieved August 25, 2009.
- "How to get there". lac.lufthansa.com. Retrieved July 30, 2002.
- "Lufthansa opens new office complex in Frankfurt (Lufthansa eroffnet neue Konzernzentrale in Frankfurt)". Europe Intelligence Wire. July 19, 2006. Archived frae the oreeginal on July 20, 2012. Retrieved August 25, 2009.
- "Lufthansa Flies to 50-Year Milestone". Deutsche Welle. January 4, 2005. Retrieved August 25, 2009.