The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Lincoln MacCauley Alexander, PC CC OOnt CD QC (21 Januar 1922 – 19 October 2012), served as the 24t Lieutenant Govrenor o Ontario, Canadae frae 1985 tae 1991. Alexander wis an aa a Govrenor o the Canadian Unity Cooncil.
Born in Toronto, Ontario, tae Wast Indian immigrants, Lincoln Alexander first distinguisht hissel in the Ryal Canadian Air Force durin the Seicont Warld War. He graduatit fae Osgoode Hall Law School in Toronto in 1953.
In 1968, he wis electit tae the Canadian Hoose o Commons as the Hamilton Wast representative for the Progressive Conservative Pairty o Canadae, becomin Canadae's first black Member o Pairlament. He held the seat for fower successive elections.
- York University "York University's Osgoode Hall Law School Alumni Association honours three outstanding members of the legal profession" Check
|url=value (help) (in Inglis). York University. 3 Apryle 1997. Retrieved 1 Apryle 2008.
- Lincoln Alexander, Canada's 1st black MP, dies Archived 2012-10-22 at the Wayback Machine, CBC News, 19/10/2012. Retrieved 19/10/2012. (in Inglis)
- Lincoln Alexander – Pairlament o Canadae biografie
- Description of Lincoln M. Alexander Award Archived 2009-06-04 at the Wayback Machine
- Short interview after book launch
- Biography of his career with the Royal Canadian Air Force Archived 2006-05-14 at the Wayback Machine
- Autobiography Archived 2015-10-23 at the Wayback Machine
|Chancellor o the Varsity o Guelph
|This Canadae-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|