Dongcheng Destrict, Beijing
Dongcheng Destrict (simplifeed Cheenese: 东城区; traditeeonal Cheenese: 東城區; pinyin: Dōngchéng Qū; literally "east ceety precinct") is an urban destrict in Beijing coverin the eastren hauf o Beijing's urban core. It is 24.7 square kilometres in aurie an haes a population o 535,558 (2000 Census). Dongcheng Destrict covers several important pairts o Beijing. Wangfujing an Dongdan, as well as the Beijing Railway Station, the Eastren Chang'an Avenue, an the northeastren stretch o the 2nt Ring Road aw belang tae its jurisdiction. The destrict is subdividit intae 17 subdestricts o the ceety proper o Beijing. The umwhile Chongwen Destrict wis mergit intae Dongcheng on Julie 2010.
|• Pinyin||Dōngchéng Qū|
Dongcheng Destrict in Beijing
|Coordinates: 39°55′23″N 116°24′40″E / 39.92306°N 116.41111°E|
|• Total||40.6 km2 (15.7 sq mi)|
|• Density||22,000/km2 (56,000/sq mi)|
|Time zone||UTC+8 (Cheenae Staundart)|
It is the seicont lairgest precinct in the aurie o the auld ceety (which is inside the 2nt Ring Road) an haes the postal code 100010. Afore the communist takeower, maist walthy merchants an middle-class residit in this precinct.
The Chaoyangmen aurie is locatit in the Dongcheng Destrict.
Some o the well-kent auries in the Dongcheng Destrict are:
- Forbidden Ceety
- Yong He Gong Lamasery
- Temple of Confucius
- Imperial College (Guozijian)
- Tian'anmen Square
- Mausoleum o Mao Zedong
- Zhongshan Park
- National Museum o Cheenae
- Temple o Earth
- Jingshan Park
- St. Joseph's Catholic Church (Dong Tang)
- Beijing Gulou an Zhonglou (Drum Tower & Bell Tower)
- Cheenae Airt Gallery (Zhongguo Meishuguan)
- Zhihua Si Temple
- Science & Technology Museum (Kejiguan)
- Donghuamen Night Market
- The Temple of Heaven
- Longtan Park
The Ceevil Aviation Admeenistration o Cheenae an the Cheena Maritime Safety Admeenistration are heidquairtered in the destrict.
China National Petroleum Corporation an subsidiary PetroChina share ane heidquarters facility in the destrict.
Air Koryo haes an office in the Swissôtel Beijing in Dongcheng Destrict.
The Beijing offices o a number o WPP Group-awned mercatin agencies are locatit on Jinbao Street, Dongcheng Destrict.
The destrict contains 17 subdestricts:
- Jingshan Subdestrict (seat o govrenment)
- Donghuamen Subdestrict
- Jiaodoukou Subdestrict
- Andingmen Subdestrict
- Beixinqiao Subdestrict
- Dongsi Subdestrict
- Chaoyangmen Subdestrict
- Jianguomen Subdestrict
- Dongzhimen Subdestrict
- Hepingli Subdestrict
- Qianmen Subdestrict
- Chongwenmenwai Subdestrict
- Donghuashi Subdestrict
- Longtan Subdestrict
- Tiyuguan Road Subdestrict
- Temple of Heaven Subdestrict
- Yongdingmenwai Subdestrict
- ↑ "English." Civil Aviation Administration of China. Retrieved on June 9, 2009. "北京市东城区东四西大街155号."
- ↑ "Home Archived 2010-01-06 at the Wayback Machine." China Maritime Safety Administration. Retrieved on January 17, 2012. "11#, Jianguomennei Avenue, Beijing,China 100736" - Address in Chinese: "北京市建国门内大街11号"
- ↑ "Contact Us." China National Petroleum Corporation. Retrieved on July 8, 2010.
- ↑ "Contact Us Archived 2011-09-29 at the Wayback Machine." PetroChina. Retrieved on July 8, 2010. "Address: 9 Dongzhimen North Street, Dongcheng District, Beijing, P.R.China."
- ↑ "Contact Archived 2011-06-05 at the Wayback Machine." Air Koryo. Retrieved on August 6, 2009.
- Lonely Planet Beijing, 10th Edition (Oakland, CA: Lonely Planet Publications, 2007), 133-137.
- Calum MacLeod, "Beijing bulldozes its old neighborhoods: Some decry loss; others cheer change," USA Today, May 27, 2010, p. A7.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|