Dongcheng Destrict, Beijing
Dongcheng Destrict (simplifeed Cheenese: 东城区; traditeeonal Cheenese: 東城區; pinyin: Dōngchéng Qū; literally "east ceety precinct") is an urban destrict in Beijing coverin the eastren hauf o Beijing's urban core. It is 24.7 square kilometres in aurie an haes a population o 535,558 (2000 Census). Dongcheng Destrict covers several important pairts o Beijing. Wangfujing an Dongdan, as well as the Beijing Railway Station, the Eastren Chang'an Avenue, an the northeastren stretch o the 2nt Ring Road aw belang tae its jurisdiction. The destrict is subdividit intae 17 subdestricts o the ceety proper o Beijing. The umwhile Chongwen Destrict wis mergit intae Dongcheng on Julie 2010.
|• Pinyin||Dōngchéng Qū|
Dongcheng Destrict in Beijing
|• Total||40.6 km2 (15.7 sq mi)|
|• Density||22,000/km2 (56,000/sq mi)|
|Time zone||UTC+8 (Cheenae Staundart)|
It is the seicont lairgest precinct in the aurie o the auld ceety (which is inside the 2nt Ring Road) an haes the postal code 100010. Afore the communist takeower, maist walthy merchants an middle-class residit in this precinct.
The Chaoyangmen aurie is locatit in the Dongcheng Destrict.
Some o the well-kent auries in the Dongcheng Destrict are:
- Forbidden Ceety
- Yong He Gong Lamasery
- Temple of Confucius
- Imperial College (Guozijian)
- Tian'anmen Square
- Mausoleum o Mao Zedong
- Zhongshan Park
- National Museum o Cheenae
- Temple o Earth
- Jingshan Park
- St. Joseph's Catholic Church (Dong Tang)
- Beijing Gulou an Zhonglou (Drum Tower & Bell Tower)
- Cheenae Airt Gallery (Zhongguo Meishuguan)
- Zhihua Si Temple
- Science & Technology Museum (Kejiguan)
- Donghuamen Night Market
- The Temple of Heaven
- Longtan Park
The Beijing offices o a number o WPP Group-awned mercatin agencies are locatit on Jinbao Street, Dongcheng Destrict.
The destrict contains 17 subdestricts:
- Jingshan Subdestrict (seat o govrenment)
- Donghuamen Subdestrict
- Jiaodoukou Subdestrict
- Andingmen Subdestrict
- Beixinqiao Subdestrict
- Dongsi Subdestrict
- Chaoyangmen Subdestrict
- Jianguomen Subdestrict
- Dongzhimen Subdestrict
- Hepingli Subdestrict
- Qianmen Subdestrict
- Chongwenmenwai Subdestrict
- Donghuashi Subdestrict
- Longtan Subdestrict
- Tiyuguan Road Subdestrict
- Temple of Heaven Subdestrict
- Yongdingmenwai Subdestrict
- "English." Civil Aviation Administration of China. Retrieved on June 9, 2009. "北京市东城区东四西大街155号."
- "Home." China Maritime Safety Administration. Retrieved on January 17, 2012. "11#, Jianguomennei Avenue, Beijing,China 100736" - Address in Chinese: "北京市建国门内大街11号"
- "Contact Us." China National Petroleum Corporation. Retrieved on July 8, 2010.
- "Contact Us." PetroChina. Retrieved on July 8, 2010. "Address: 9 Dongzhimen North Street, Dongcheng District, Beijing, P.R.China."
- "Contact." Air Koryo. Retrieved on August 6, 2009.
- Lonely Planet Beijing, 10th Edition (Oakland, CA: Lonely Planet Publications, 2007), 133-137.
- Calum MacLeod, "Beijing bulldozes its old neighborhoods: Some decry loss; others cheer change," USA Today, May 27, 2010, p. A7.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|