- (interrogative) That thing, event, circumstance, etc.:
- REDIRECT Template:Wt/sco/non-gloss definition
- (relative, nonstandard) That; wha.
Whit (nae comparable)
- In some manner or degree; in part; partly; usually followed by with.
Frae Middle Inglis, frae Old English wiht (“wight, person, creature, being, whit, thing, something, anything”), frae Proto-Germanic *wihtą (“thing, craitur”) or Proto-Germanic *wihtiz (“essence, object”), frae Proto-Indo-European *wekti- (“cause, sake, thing”), frae Proto-Indo-European *wekʷ- (“tae say, tell”). Cognate wi Old High German wiht (“craitur, thing”), Dutch wicht, German Wicht. See an aa wight.
- enPR: wĭt, hwĭt, /wɪt/
Whit (plural Whits)
- He worked tirelessly to collect and wind a ball of string eight feet around, and it matters not one whit.
- Inglis: white