The term Cheenese fowk mey refer tae ony o the follaein:
- Fowk wi Han Cheenese ethnicity (aften simply referred tae as "Cheenese" or "ethnic Cheenese" in Inglis).
- The Zhonghua minzu, a supra-ethnic concept which includes aw 56 ethnic groups livin in Cheenae that are offeecially recognisit bi the govrenment o the Fowkrepublic o Cheenae, such as Han, Zhuang, Manchu, Tibetans, an ither established ethnic groups who hae livit athin the borders o Cheenae syne at least the Qing Dynasty (1644–1911).
- Fowk who hauld citizenship o the People's Republic of China (mainland Cheenae, Hong Kong an Macau).
- Fowk who hauld citizenship o Republic of China (Taiwan) (See poleetical status o Taiwan).
Race (hereditary raisons), naitionality, citizenship, place o residence (geografical factors), an ancestry (historical an genealogical factors) can be uised tae define someone as Cheenese.
See an awEedit
- The Ranking of Ethnic Chinese Population, Overseas Compatriot Affairs Commission, Republic of China, retrieved 2008-11-02 (covers the years 2004 an 2005)