BYD Company Limited (SEHK: 1211) (simplifeed Cheenese: 比亚迪股份有限公司; traditeeonal Cheenese: 比亞迪股份有限公司; pinyin: Bǐyàdí Gǔfēn Yǒuxiàn Gōngsī) is a Cheenese manufacturer o automobiles an rechargeable batteries based in Shenzhen, Guangdong province. Hailed for its innovations, BYD haes grown tae become a major manufacturer o rechargeable batteries, maist notably mobile phone batteries.
Founded in the Februar o 1995 an leetit on the Hong Kong Stock Exchange on July 31, 2002, BYD Co Ltd began as a rechargeable-battery factory, competin in the Cheenese market against Japanese imports. The foonder admits tae haein studied patents awned bi Sanyo an Sony, twa companies that later brocht IP lawsuits against BYD.
BYD grew quickly; athin ten years capturin mair nor hauf the warld's mobile-phone battery market an becomin the lairgest Cheenese manufacturer (an in the top fower warldwide) o aw types o rechargeable batteries. Replacin wirk done bi machines wi cheap, local labor lowered costs, an the company began expandin ayont batteries, addin automobiles an mobile phone components.
BYD Auto Co Ltd wis born a year efter the 2002 acquisition o Tsinchuan Automobile Co Ltd, an mobile phone components wur addit tae its product line aroond the same time. But the mobile phone business, BYD Electronic, wis spun aff in 2007.
BYD an aa derives income frae the lease o investment properties.
- Company Profile BYD Official Site
- "BYD Co Ltd 2008 Annual Report" (PDF). Archived frae the oreeginal (PDF) on 2011-07-08. Retrieved 2010-10-12.
- Company Profile BYD Auto Official Site
- to BYD Company Introduction, BYD Official Site
- Marc Gunther (13 April 2009). "Why Warren Buffett is investing in electric car company BYD". Fortune. Retrieved 2 May 2009. Italic or bold markup not allowed in:
- China, Inc. By Ted Fishman Google Books, page 215
- "00a.Cover 2-30049e" (PDF). Archived frae the oreeginal (PDF) on 2008-10-10. Retrieved 2010-10-12.
- A Small Showing, but With Big Dreams NICK BUNKLEY Published: January 12, 2009