B. K. S. Iyengar
B. K. S. Iyengar, or Bellur Krishnamachar Sundararaja Iyengar (December 14, 1918 - August 20, 2014) wis an Indien yoga teacher an writer. He foundit the style o yoga kent as "Iyengar Yoga". He wis thocht tae be ane o the foremost yoga teachers in the warld.
Iyengar on his 86th birthday in 2004
|Born||14 December 1918|
Bellur, British Indie (present-day Karnataka, India)
|Died||20 August 2014 (aged 95)|
Cause o daith
|Heart attack caused by renal failure|
|Thrift||Yoga teacher, author|
|Kent for||Iyengar Yoga|
|Relatives||Abhijata Sridhar, Hareeth Sridhar (grandchildren)|
He wis awardit the Padma Shri in 1991, the Padma Bhushan in 2002 an the Padma Vibhushan in 2014. In 2004, Iyengar wis namit ane o the 100 maist influential fowk in the warld bi Time Magazine.
- Aubrey, Allison. "Light on life: B.K.S. Iyengar's Yoga insights". Morning Edition: National Public Radio, 10 November 1995. (full text) Accessed 4 July 2007
- Stukin, Stacie (10 October 2005). "Yogis gather around the guru". Los Angeles Times. Retrieved 9 Januar 2013.
- "Padma Awards Announced". Press Information Bureau, Ministry of Home Affairs. 25 Januar 2014. Retrieved 26 Januar 2014.
- 2004 TIME 100 - B.K.S. Iyengar Heroes & Icons, TIME.
- By B.K.S. Iyengar. "Yoga News & Trends - Light on Iyengar". Yoga Journal. Archived frae the original on 31 August 2007. Retrieved 15 November 2012.
- "Yoga guru B. K. S. Iyengar passes away". The Hindu.com. Retrieved 20 August 2014.
Media relatit tae B. K. S. Iyengar at Wikimedia Commons
- The official Iyengar website
- BBC World Service article and programme by Mark Tully
- Leap of faith(2008, Trivedi & Makim) Documentary aboot the life o BKS Iyengar