The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can. (October 2020)
Pune (pronoonced [puɳeː] ( listen)), cried Poona an aa, is the aicht lairgest metropolis in Indie an the seicont lairgest in the state o Maharashtra. It is situatit 560 metre (1,837 feet) abuin sea level on the Deccan plateau at the richt bank o the Mutha river. Pune ceety is the admeenistrative heidquarters o Pune destrict an wis ance the centre o power o the Maratha Empire.
Frae tap: Fergusson College, Mahatma Gandhi Road (left), Shaniwarwada (richt), the HSBC Global Technology Indie Heidquarters, an the Naitional War Memorial Soothren Command
Queen o the Deccan, Oxford o the East, Pensioners' paradise.
|Coordinates: 18°31′13″N 73°51′24″E / 18.52028°N 73.85667°E|
|• Mayor||Chanchala Kodre|
|• Municipal Commissioner||Mahesh Pathak|
|• Metropolis||450.69 km2 (174.01 sq mi)|
|Elevation||560 m (1,840 ft)|
|• Density||11,000/km2 (29,000/sq mi)|
|• Metro rank||7t|
|Demonym(s)||Punekar (Marathi) / Puneite (English)|
|Time zone||UTC+5:30 (IST)|
|Postal Index Number|
|Vehicle registration||MH 12(Pune), MH 14(PCMC),(MH 53'Pune South'and MH 54 'Pune North')Upcoming.|
Pune is kent tae hae existit as a toun syne 847 AD. It wis the first caipital o the Maratha Empire unner Chhatrapati Shivaji Raje Bhosale. In the 18t century, Pune acame the poleetical centre o Indian subcontinent, as the seat o Maratha Peshwas who wur the prime meenisters o the Maratha Empire.
Pune is the cultural caipital o Maharashtra. Syne the 1950-60s, Pune haes haed tradeetional auld-economy industries which continue tae grow. The ceety is forby nou kent for Manufacturin, Automobile, Govrenment & Private sector Research Institutes, Information technology (IT) an Educational, Management, Training institutes that attract migrants, students an Professionals nae anly frae Indie but students frae Sooth east Asia, Middle East an African kintras an aa.
- ↑ "About Pune". Retrieved 12 Julie 2013.
- ↑ "Cities having population 1 lakh and above" (PDF). Census of India 2011. The Registrar General & Census Commissioner, India. Retrieved 29 December 2012.
- ↑ "Urban Agglomerations/Cities having population 1 lakh and above" (PDF). Census of India 2011. The Registrar General & Census Commissioner, India. Retrieved 29 December 2012.
- ↑ Nalawade, S.B. "Geography of Pune Urban Area". Ranwa. Archived frae the original on 22 December 2007. Retrieved 4 Apryle 2008."Archived copy". Archived frae the original on 22 December 2007. Retrieved 20 November 2013.CS1 maint: archived copy as title (link)
- ↑ "Shaniwarwada was centre of Indian politics: Ninad Bedekar". Daily News and Analysis. 29 November 2011. Retrieved 19 Apryle 2012.
- ↑ "Pune". Archived frae the original on 25 September 2015. Retrieved 22 December 2021.
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|