Asian Football Confederation
The Asian Football Confederation (AFC) is the govrenin bouk o association fitbaw in Asie. It has 47 member countries, maistly locatit on the Asie continent. All the transcontinental countries wi territory in baith Europe an Asie are members o UEFA (Azerbaijan, Armenie, Georgie, Kazakhstan, Roushie, an Turkey). Israel is a UEFA member even tho it lees entirely in Asie an aw. On the ither haund, Australie, umwhile in the OFC, haes been in the AFC since 2006, an the Oceanie island o Guam, a territory o the Unitit States, is a member o AFC an aw.
|Motto||The Future is Asia|
|Formation||8 Mey 1954|
|Heidquarters||Kuala Lumpur, Malaysie|
|47 member associations|
Ane o FIFA's sax continental confederations, the AFC wis formit offeecially on 8 Mey 1954 in Manila, Philippines, on the sidelines o the seicont Asie Gemmes. The 12 foonder members wur Afghanistan, Burma (Myanmar), Cheenese Taipei, Hong Kong, Indie, Indonesia, Japan, Pakistan, the Philippines, Singapore, Sooth Korea, an Vietnam. The main heidquairters is locatit in Bukit Jalil, Kuala Lumpur, Malaysie. The current preses is Salman Bin Ibrahim Al-Khalifa o Bahrain.
- "Archived copy". Archived frae the original on 2 December 2012. Retrieved 12 Julie 2014.CS1 maint: archived copy as title (link)
- "Archived copy". Archived frae the original on 23 Apryle 2014. Retrieved 12 Julie 2014.CS1 maint: archived copy as title (link)
- "About AFC". The-AFC.com. Asian Football Confederation. 6 September 2007. Archived frae the original on 14 November 2012. Retrieved 23 Juin 2010.
- Offeecial AFC wabsteid (in Inglis) (in Arabic)
- Asian Football Confederation at www.SoccerLens.com
- AFC ranking League Archived 2014-01-01 at the Wayback Machine