Arthur Rubinstein (Pols: Artur Rubinstein; 28 Januar 1887 – 20 December 1982) wis a Pols American clessical pianist. He received internaitional acclaim for his performances o the muisic written bi a variety o componers an mony regaird him as the greatest Chopin interpreter o his time. He wis descrived bi The New York Times as ane o the greatest pianists o the twentiet century. He played in public for aicht decades.
- https://www.britannica.com/biography/Artur-Rubinstein, ”Polish American virtuoso pianist,”
- "Arthur Rubinstein Dies in Geneva at 95". The New York Times. 21 November 1982. Archived frae the oreeginal on 27 August 2013. Retrieved 6 November 2011. Cite uses deprecated parameter
- Schonberg, Harold C. (1987) The great pianists. Simon & Schuster. ISBN 0671638378
- https://www.britannica.com/biography/Artur-Rubinstein, “Artur Rubinstein, Artur also spelled Arthur, (born January 28, 1887, Łódź, Poland, Russian Empire—died December 20, 1982, Geneva, Switzerland), Polish American virtuoso pianist regarded by many as the 20th century’s foremost interpreter of the repertoire.”
- Teachout, Terry (1996). "Whatever Happened to Arthur Rubinstein". Commentary. 101 (2): 48–51.