Aberystwyth (Inglis: Mouth of the River Ystwyth, Inglis pronunciation: /ˌæbəˈrɪstwɪθ/, Welsh: [abɛrˈəstʊɨθ]) is a historic mercat toun, admeenistrative centre an holiday resort athin Ceredigion, Wales. It is aften colloquially kent as Aber, an is locatit at the confluence o the rivers Ystwyth an Rheidol.
Syne the late 19t century, Aberystwyth haes an aa been a major Welsh educational centre, wi the establishment o a university college there in 1872. The toun's population wis offeecially 15,935 in the 29 Aprile 2001 census or 16,928 if local-government wards are tallied. Durin nine month o the year, there is an influx o students—tae a total number o 8841 at Julie 2009, but there is nae reliable measure o the number o those students whose family residence is ootside Aberystwyth.
- Usual resident population Downloadable Excel spreadsheet
- Aberystwyth Population Data Archived 2011-07-21 at the Wayback Machine at Aber Info
- Aberystwyth University UCAS statistics, 10 July 2009
- "Twinning". Aberwystwyth. Archived frae the original on 9 Juin 2010. Retrieved 31 Mey 2010.
- "Patagonia twinning charter signed". BBC Wales. 18 Mey 2009. Retrieved 31 Mey 2010.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Aberystwyth.|