The scienteefic method is a bouk o techniques for investigatin phenomena, acquirin new knawledge, or correctin an integratin previous knawledge. Tae be termed scienteefic, a method o inquiry is commonly based on empirical or meisurable evidence subject tae speceefic principles o raisonin. The Oxford Dictionaries Online define the scienteefic method as "a method or procedur that haes chairacterised naitural science syne the 17t century, conseestin in seestematic observation, meisurment, an experiment, an the formulation, testin, an modification o hypotheses". Experiments need tae be designed tae test hypotheses. The maist important pairt o the scienteefic method is the experiment.
- Garland, Jr., Theodore. "The Scientific Method as an Ongoing Process". U C Riverside. Archived frae the original on 19 August 2016. Unknown parameter
- Goldhaber & Nieto 2010, p. 940
- " Rules for the study of natural philosophy", Newton transl 1999, pp. 794–96, after Book 3, The System of the World.
- "scientific method", Oxford Dictionaries: British and World English, 2016, retrieved 28 Mey 2016
- The Scientific Method by Science Made Simple. (n.d.). Retrieved November 08, 2016, from http://www.sciencemadesimple.com/scientific_method.html
|Wikibooks haes a beuk on the topic o The Scientific Method|
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Scienteefic method.|
- An Introduction to Science: Scientific Thinking and a scientific method by Steven D. Schafersman.
- Introduction to the scientific method
- Theory-ladenness bi Paul Newall at The Galilean Library
- Lecture on Scientific Method by Greg Anderson
- Using the scientific method for designing science fair projects
- Scientific Methods an online book by Richard D. Jarrard
- Richard Feynman on the Key to Science
- Lectures on the Scientific Method bi Nick Josh Karean, Kevin Padian, Michael Shermer and Richard Dawkins