Sarah McLeod (born 18 Julie 1971) is a New Zealand film an televeesion actress. Her maist notable role wis in the Peter Jackson films The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring an The Lord of the Rings: The Return of the King as Rosie Cotton, a female hobbit who marriet Samwise Gamgee. Her dochter Maisy played Rosie an Sam's baby. McLeod co-starred in the New Zealand soap opera Shortland Street as Cindy Watson frae 2008 tae 2009 an aw.
|Born||18 Julie 1971|
Putaruru, New Zealand
|Childer||Maisy McLeod-Riera |
McLeod ken Liz Mulane, the castin director o Peter Jackson's The Lord of the Rings frae an earlier film o his cried Forgotten Silver. McLeod wis sax-months pregnant when she auditioned for the role o Rosie Cotton, a female hobbit. Fower month later, she wis tauld that she haed wan the role. She explained, "This was after I had the baby, so my first day on the set, the baby was 12 weeks old. So from the first time I auditioned for the role, until the whole thing comes out, the third film, my baby will be four years old, it just goes to show you how big and long this production is." Her dochter, Maisy, played the infant son o Rosie an Samwise Gamgee, seen in ane o the feenal scenes o The Lord of the Rings: The Return of the King. The New Zealand Herald observed in 2004 that McLeod wis "notable for having the most significant role of the few New Zealand actresses in the trilogy."
In 2007, McLeod an fowerteen ither Lord of the Rings actors frae New Zealand sued New Line, as thay felt thay wur legally entitled tae five percent o the trilogy's net merchandisin revenue. Frae 2008 tae 2009, McLeod co-starred in the New Zealand soap opera Shortland Street as Cindy Watson. McLeod conductit legal an personal research on surrogacy for the role, as her character's storyline involvit askin her friend tae be a surrogate mither for Cindy an her husband. In a 2010 episode o America's Next Top Model, McLeod appeared as hersel on the set o Hobbiton, whaur the contestants pairticipatit in a Lord of the Rings-themit photo shuit.
- "Interview with Sarah McLeod". TheOneRing.net. Retrieved 17 Juin 2013.
- Catherall, Sarah (2 Mairch 2004). "Oscars just another day for Mrs Gamgee". The New Zealand Herald. Retrieved 17 Juin 2013.
- "NZ actors set to sue over LOTR profits". The New Zealand Herald. 2 Juin 2007. Retrieved 17 Juin 2013.
- Lang, Sarah (14 Apryle 2009). "Delivering a triple dose of drama". Seattle Post-Intelligencer. Retrieved 17 Juin 2013.
- Martin, Lara (6 Mey 2010). "'America's Next Top Model': Episode 9 recap". Digital Spy. Retrieved 17 Juin 2013.
- "Tonight's TV Hot List: Wednesday, May 5, 2010". Seattle Post-Intelligencer. 5 Mey 2010. Archived frae the original on 20 Juin 2013. Retrieved 17 Juin 2013.(subscription needit)
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Sarah McLeod.|