Peter Moore (serial killer)
|Born||Peter Howard Moore|
|Ither names||The Man In Black|
Span o killins
|September 1995–December 1995|
- Henry Roberts, a 56-year-auld gay man who livit in Anglesey; stabbit tae daith in September 1995
- Edward Carthy, a 28-year-auld man whom Moore met in a gay bar; stabbit tae daith in Clocaenog Forest in October 1995
- Keith Randles, a 49-year-auld traffeck manager; stabbit tae daith in November 1995 on the A5 road in Anglesey
- Anthony Davies, 40; stabbit tae daith in Pensarn Beach, Abergele in December 1995
Durin his trial, Moore tauld the jury the creemes wur committit bi a homosexual lover he elknamit "Jason" efter the killer in the Friday the 13th horror films. The jury foond him guilty on aw coonts.
Durin his time in Wakefield Prison Moore befriendit Harold Shipman, the serial killer an umwhile GP who hanged hissel in Januar 2004. In Juin 2008, Moore wis tauld bi the Heich Court that he wad spend the rest o his life in preeson. On 3 Mairch 2011 Moore challengit the rulin in the European Court o Human Richts, wi a view tae haein his sentence quashed an sic sentences ootlawed throughoot Europe. Housomeivver, on 17 Januar 2012 it wis annooncit that his appeal haed failed.
- "Killer's witness appeal ad rejected". BBC News. 3 Februar 2004.
- Butler, Carl (13 Juin 2008). "Serial killer Peter Moore will die in prison". Daily Post. Retrieved 9 September 2008.
- "Serial killer Peter Moore's 'death' denied by Broadmoor". BBC News. 13 October 2011. Retrieved 13 October 2011.
- Burrell, Ian (30 November 1996). "Man in black is jailed for life over gay serial murders". The Independent. London. Retrieved 22 September 2010. Unknown parameter
- Gardner, Tony. "Shipman's bizarre circle of jail pals". Yorkshire Evening Post. Retrieved 9 September 2008. Cite has empty unkent parameter:
- Eleanor Barlow (3 Mairch 2011). "Flintshire murderer Peter Moore in European Court of Human Rights appeal over life sentence". The Flintshire Chronicle. Retrieved 13 October 2011.
- "Murderers lose appeal against whole life tariffs". BBC News. 17 Januar 2012.