Marie Adélaïde o Savoy
Marie Adélaïde o Savoy (6 December 1685 - 12 Februar 1712) wis born a Princess o the duchy o Savoy an wis later the wife o Louis, Duke o Burgundy, Dauphin o Fraunce, himself a grandson o Keeng Louis XIV o Fraunce. As a result o her marriage, Marie Adélaïde wad be the mither o the future Louis XV. She died o maisles in 1712 followed bi her husband a week later.
|Marie Adélaïde o Savoy|
|Dauphine o Fraunce|
The Duchess o Burgundy aged 15 bi Gobert.
|Born||6 December 1685|
Ducal Pailace, Turin, Savoy
|Dee'd||12 Februar 1712 (aged 26)|
Pailace o Versailles, France
|Buirial||23 Februar 1712|
Ryal Basilica, Fraunce
|Spouse||Louis, Duke o Burgundy, Dauphin o Fraunce|
|Issue||Louis, Dauphin o Fraunce|
Louis XV, Keeng o Fraunce
|Hoose||Hoose o Savoy (bi birth)|
Burbons o Fraunce (bi mairiage)
|Faither||Victor Amadeus II, Duke o Savoy|
|Mither||Anne Marie d'Orléans|
Born Maria Adelaide in Turin. She wis the eldest daughter o the Duke o Savoy an his wife Anne Marie d'Orléans (herself a daughter o the French Duke o Orléans an brither o Keeng Louis XIV) Marie Adélaïde spet a lot o time wi her grandmother the Dowager Duchess o Savoy, an Marie Adélaïde's younger sister Maria Luisa Gabriella wad later be the queen o Spain as first wife o Philip V o Spain.
On 6 December 1697, despite livin at Versailles for a year, Marie Adélaïde mairit Louis o Fraunce, Dauphin o Fraunce makin her the Dauphine o Fraunce, an due tae the daith o Queen Marie Thérèse in 1683, Marie Adélaïde became the maist senior female at the Ryal court o Versailles at the time o her arrival. She wis kent simply as Madame la dauphine.
- Louis o Fraunce, Duke o Brittany (25 Juin 1704 – 13 Aprile 1705) died o convulsions;
- Louis o Fraunce, Duke o Brittany (8 Januar 1707 – 8 Mairch 1712) died o measles;
- Louis o Fraunce (future Louis XV o Fraunce) (15 Februar 1710 – 10 Mey 1774) first engaged tae Mariana Victoria o Spain; mairit Marie Leszczyńska an haed issue.
Titles an stylesEedit
- 6 December 1685 - 6 December 1697 Princess Marie Adélaïde o Savoy.
- 6 December 1697 - 14 Aprile 1711 The Duchess o Burgundy.
- 14 Aprile 1711 - 23 Februar 1712 The Dauphine o Fraunce.
Media relatit tae Marie Adélaïde of Savoy at Wikimedia Commons