Major League Soccer
Major League Soccer (MLS) is a men's profeesional fitbaw league, sanctioned bi U.S. Soccer, that represents the sport's heichest level in baith the Unitit States an Canadae. MLS constitutes ane o the major profeesional sports leagues o the Unitit States an Canadae.
|Ither club(s) frae||Canadae|
|Foondit||17 Dizember 1993|
|Nummer o teams||20|
|Levels on pyramid||1 (US), 1 (CAN)|
|Domestic cup(s)||U.S. Open Cup|
|Internaitional cup(s)||CONCACAF Champions League|
|Current MLS Cup||Portland Timbers (1st title) |
|Current Supporters' Shield||New York Red Bulls (2nd shield) |
|Maist MLS Cups||LA Galaxy (5 titles)|
|Maist Supporters' Shields||D.C. United &|
LA Galaxy (4 shields)
|2016 MLS season|
- Borg, Simon (December 17, 2010). "MLS celebrates 17th anniversary of formal debut". Major League Soccer. Retrieved September 14, 2013.
- "About Major League Soccer". Retrieved September 20, 2014.
- Fraser v. Major League Soccer, 01 F.3d 1296 (1st Cir. 2002).
- MLSsoccer staff (April 25, 2015). "MLS maintains status as most diverse professional sports league in North America". Major League Soccer. Retrieved June 26, 2015.
- Hickey, Walt (2014-04-04). "The 'Big Five' in North American Pro Sports". FiveThirtyEight. Retrieved 2015-05-14.