Maria Letizia Buonaparte, née Ramolino or Marie Lætitia Bonaparte (24 August 1750 – 2 Februar 1836), and referred tae as "Madame Mère de L'Empereur" ("Madame Mither o the Emperor"), was an Italian noblewoman. She wis the mither o Napoleon I o France.
|Madame, Mither o His Imperial Majesty The Emperor|
Letizia Ramolino bi Robert Lefèvre, 1813.
|Born||24 August 1750|
Ajaccio, Corsica, Genoa
|Dee'd||2 Februar 1836 (aged 85)|
Rome, Papal States
|Buirial||Imperial Chapel, Ajaccio, France|
|Spouse||Carlo Buonaparte (m. 1764; d. 1785)|
|Issue||Joseph, Keeng o Spain|
Napoleon I, Emperor o the French
Lucien, 1st Prince o Canino an Musignano
Elisa, Grand Duchess o Tuscany
Louis I, Keeng o Holland
Pauline, Princess an Duchess o Guastalla
Caroline, Queen o Naples
Jérôme, Keeng o Westphalie
|Faither||Giovanni Geronimo Ramolino|
|Mither||Angela Maria Pietrasanta|
- Napoleone Buonaparte (born and died 17 August 1765).
- Maria Anna Buonaparte (3 January 1767 – 1 January 1768).
- Joseph Bonaparte (7 January 1768 – 28 July 1844) King of Naples and Sicily, King of Spain and the Indies, and Comte de Survilliers, he married on 1 August 1794 Marie Julie Clary.
- Napoleon Bonaparte (15 August 1769 – 5 May 1821), namesake of his deceased older brother and Emperor of the French, he married on 9 March 1796 to Joséphine de Beauharnais and secondly on 1 April 1810 to Marie Louise, Duchess o Parma.
- Maria Anna Buonaparte (born and died 1770), namesake of her deceased older sister.
- Maria Anna Buonaparte (14 July 1771 – 23 November 1771), namesake o aulder sisters.
- A stillborn son (1773).
- Lucien Bonaparte (21 Mairch 1775 – 29 Juin 1840), Prince o Canino an Musignano, mairit Christine Boyer and secondly on 26 October 1803 to Alexandrine de Bleschamp, widow of Hippolyte Jouberthon, known as "Madame Jouberthon".
- Maria Anna (Elisa) Bonaparte (3 Januar 1777 – 7 August 1820), namesake of her deceased older sisters, Grand Duchess o Tuscany, married on 5 May 1797 to Felice Pasquale Baciocchi, named Prince o Lucca.
- Louis Bonaparte (2 September 1778 – 25 July 1846), Keeng o Holland, mairit Hortense de Beauharnais.
- Pauline Bonaparte (20 October 1780 – 9 June 1825), Sovereign Princess an Duchess o Guastalla, married 5 May 1797 to Victor-Emmanuel Leclerc an mairit secondly on 28 August 1803 Camillo Borghese, 6t Prince o Sulmona.
- Caroline Bonaparte (25 Mairch 1782 – 18 Mey 1839), Grand Duchess o Jülich-Cleves-Berg, wife of Joachim Murat, later queen consort o Naples.
- Jérôme Bonaparte (15 November 1784 – 24 June 1860), Keeng o Westphalie, mairit (1) Elizabeth Patterson, then (2) princess Catharina o Württemberg an then (3) Justine Bartolini-Baldelli.
- Bourrienne's biography o Napoleon misspells the surname as Ramolini