Kurdistan Wirkers' Pairty
The Kurdistan Wirkers' Pairty (Kurdish: Partiya Karkerên Kurdistan or پارتی کار کهرانی کوردستان (Parti Karkerani Kurdistan)), commonly kent as PKK, kent as KGK an umwhile kent as KADEK (Freedom an Democracy Congress o Kurdistan) or KONGRA-GEL (Kurdistan Fowk's Congress) an aw, is a Kurdish organisation which frae 1984 tae 2013 foucht an airmed struggle against the Turkish state for an autonomous Kurdistan an cultural an poleetical richts for the Kurds in Turkey. The group wis foondit in 1978 in the veelage of Fis, near Lice an wis led bi Abdullah Öcalan. The PKK's ideology wis oreeginally a fusion of revolutionary socialism an Kurdish nationalism — awtho syne his imprisonment, Öcalan haes abandoned orthodox Marxism. The PKK is leetit as a terrorist organisation internaitionally bi several states an organisations, includin NATO, the Unitit States an the European Union. In 2013 the PKK ceased fire an began widrawin tae northren Iraq.
|Airmed Wing||Fowk's Defence Force (HPG)|
|Internaitional affiliation||Koma Civakên Kurdistan|
The name 'PKK' is uisually uised interchyngeably for the name o its airmed wing, the Fowk's Defence Force (HPG), which wis umwhile cried the Kurdistan Naitional Liberty Airmy (ARGK).
- Jongerden, Joost. "Rethinking Politics and Democracy in the Middle East" (PDF). Retrieved 8 September 2013.
- Ocalan, Abdullah (2011). Democratic Confederalism (PDF). ISBN 978-0-9567514-2-3. Retrieved 8 September 2013.
- Ocalan, Abdullah (2 Apryle 2005). "The declaration of Democratic Confederalism". KurdishMedia.com. Archived frae the original on 23 December 2013. Retrieved 8 September 2013.
- "Bookchin devrimci mücadelemizde yaşayacaktır". Savaş Karşıtları (in Turkish). 26 August 2006. Archived frae the original on 2 December 2013. Retrieved 8 September 2013.
- Wood, Graeme (26 October 2007). "Among the Kurds". The Atlantic. Retrieved 8 September 2013.
- Halliday, Fred (24 Januar 2005). The Middle East in International Relations: Power, Politics and Ideology. Cambridge University Press. p. 247. ISBN 9780521597418. Retrieved 25 August 2013.
- "Chapter 6—Terrorist Groups". Country Reports on Terrorism. United States Department of State. 27 Apryle 2005. Archived frae the original on 5 Mey 2007. Retrieved 23 Julie 2008.
- Tahiri, Hussein. The Structure of Kurdish Society and the Struggle for a Kurdish State. Costa Mesa, California: Mazda Publications 2007. pp 232 ff
- Abdullah Öcalan and the development of the PKK[deid airtin]
- Abdullah Ocalan, "Prison Writings: The Roots of Civilisation", 2007, Pluto Press. (p. 243-277)
- Terrorist Organization Profile – START – National Consortium for the Study of Terrorism and Responses to Terrorism Archived 2013-12-30 at the Wayback Machine. Start.umd.edu. Retrieved on 15 July 2013.
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|