Jill Kennington wis born in the veelage o Riby, Lincolnshire on 2 Januar 1943. She grew up on a ferm thare, wi twa sisters an a brither. She wis eddicatit at a buirding schuil in the Lake District, and a feenishin schuil in Sussex.
At the age o 18, Kennington stairtit at Michael Whittaker's smaw "schuil" for aspirin models an efter anerly twa days, met Norman Hartnell who wis aboot tae dae a major UK tour; he declared, "Darling, you are going to be my mascot". She toured as ane o Hartnell's models for aboot a month's time.
Kennington met photographer John Cowan in Februar 1962 an it wis throu her wirk wi Cowan that she made her name as a model in the 1960s. Cowan injectit action an dynamism intae his shuits that haed previously been lackin in fashion photography. Wirk frae that period is in the collection o the Victoria and Albert Museum, while wirk wi ither photographers, includin Norman Parkinson an Lord Lichfield is in the collection o the National Portrait Gallery. She wis twice on the front cover o Vogue. Kennington haes wirkit wi the photographers David Bailey, Terence Donovan, Brian Duffy, Helmut Newton, Jeanloup Sieff, Richard Avedon, William Klein, an Bob Richardson an aw.
Kennington's seicont husband is Richard Courtauld, wi whom she haes twa childer.
- "Jill Kennington (1943–), Fashion model and photographer". National Portrait Gallery. Retrieved 22 Julie 2014.
- Photos: Antonioni's Blow-Up and Swinging 1960s London. Vanity Fair, 15 April 2011. Retrieved 28 August 2014.
- Jill Kennington. Marshwood Vale Magazine, 1 October 2012. Retrieved 28 August 2014.
- Photos: Models, Photographers, and Swinging-60s London: How Blow Up Was Made, Vanity Fair, accessdate: 4 September 2014
- oxforddnb.com: Oxford DNB article: Cowan, John Anthony, accessdate: 28/08/2014
- Jill Kennington, March 1964. Victoria and Albert Museum. Retrieved 28 August 2014.
- About Archived 2014-07-12 at the Wayback Machine, Jill Kennington. Retrieved 28 August 2014.
- From Model To Photographer: Jill Kennington Exhibits. Archived 2014-09-03 at the Wayback Machine Sarah Karmali, Vogue, 2 August 2013. Retrieved 28 August 2014.
- Jill Kennington. TESS Management. Retrieved 28 August 2014.
- Jill Kennington by Traeger: Vogue UK, August 1965. Archived 2016-03-04 at the Wayback Machine