Istanbul Airport (IATA: IST, ICAO: LTFM) (Turkis: İstanbul Havalimanı) is the main internaitional airport servin Istanbul, Turkey. It is locatit in the Arnavutköy destrict on the European side o the ceety.
|Awner||General Directorate o State Airports|
|Operator||IGA (Istanbul Grand Airport) Havalimanı İşletmesi A.Ş.|
|Opened||29 October 2018|
|Time zone||TRT (UTC+03:00)|
|Elevation AMSL||99 m / 325 ft|
Source: (Turkish AIP at Eurocontrol) Turkey
Aw scheduled commercial passenger flichts wur transferred frae Istanbul Atatürk Airport tae Istanbul Airport on 6 Apryle 2019, follaein the closur o Istanbul Atatürk Airport for scheduled passenger flichts. The IATA airport code IST wis transferred tae the new airport an aw. Ance aw phases completit in 2028, it will accommodate 200 million passengers a year.
- "Istanbul Airport, 'world's new hub,' officially opened". www.aa.com.tr.
- "General Directorate Of State Airports Authority". Retrieved 9 January 2019.
- "Yeni havalimanının adı belli oldu (İstanbul Havalimanı tabelaları asıldı)". NTV.
- "Last flight leaves Ataturk as Istanbul switches airports". Reuters.
- "Turkish Airlines relocates to new Istanbul Airport". ATWOnline. 5 April 2019.
- "Turkish Airlines is switching to a new Istanbul airport – all in 45 hours". Guardian. 6 April 2019. Retrieved 13 April 2019.
The opening date has been pushed back three times, but authorities insist that the main terminal building and two runways will be fully operational by Sunday, in what critics say it is a rushed and dangerous attempt to stay on schedule.
Media relatit tae Istanbul Airport at Wikimedia Commons