Harry Stuart Goodhart-Rendel
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
Harry Stuart Goodhart-Rendel (1887 – 1959) wis an Inglis architect, maker and musician.
- St Olaf House, London (1928–32)
- St Wilfrid's Church, Brighton (1932–34)
- Princes House, Brighton (1935–36)
- Queen Elizabeth Hospital for Children, Banstead Wood, Surrey (1948)
- St John the Evangelist's Church, St Leonards-on-Sea (rebuilding after war damage, 1951)
- Friary Church of St Francis and St Anthony, Crawley (1955–59)
- Sacred Heart Church, Cobham, Surrey (1958
- St Martin and St Ninian Catholic Church, Whithorn, Wigtownshire. The church wis biggit bi Goodhart-Rendel and consecratit in 1960 an is notable as bein' his onlie building in Scotland. The East elevation has a carvt stane Hew Lorimer crucifix mountit tae the wa. The church includin' the quadrant wa's is listed Category C(S). 
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|