The Football Association Challenge Cup, commonly kent as the FA Cup, is a annual knockoot cup competeetion in Inglis fitbaw an is the auldest association fitbaw competition in the world. The FA Cup is organisit bi an namit efter the Football Association, its current sponsored name is the FA Cup with Budweiser. A weemen's toornament is held an aw, kent as the FA Women's Cup.
|Nummer o teams||737 (2013–14)|
|Current champions||Arsenal (11t title)|
|Maist successfu club(s)||Arsenal|
|2014–15 FA Cup|
The FA Cup wis first held in 1871–72. Entry is open to aw teams who compete in the Premier League, the Football League an in Steps 1 tae 5 o the FA National League System, as well as selectit teams in Step 6. This means that clubs o aw staundarts compete, frae the lairgest clubs in Ingland and Wales down to amateur village teams. The tournament haes become kent for the possibility for "minnows" frae the lawer diveesions tae become "giant-killers" bi eliminatin tap clubs frae the toornament an even theoretically winnin the Cup, awtho lawer diveesion teams rarely progress ayont the early stages. The qualification roonds an a seestem o byes mean that the vera smawest an vera biggest teams amaist niver meet.
See an awEdit
- The oldest Cup competeti on [sic] in the world is at the fourth round stage, while Manchester United are in Premier League action. Raidió Teilifís Éireann. Retrieved 22 January 2010.
- The FA Cup, the FA Trophy, the FA Vase and the FA Youth Cup Competitions The FA.com. Retrieved 15 February 2011
- The FA Cup Archive – Ingland's offeecial Football Association steid, aw results wi dates, includin aw qualifyin roonds
- The offeecial FA Cup wabsteid
- Thomas Fattorini Ltd. makers of the 1911 FA Cup – manufacturers o the 1911 FA Cup an ither sportin trophies
- FA Cup going under the hammer – BBC News story on the sale o the second trophy
- FA Supporters Archived 2014-10-06 at the Wayback Machine – Independent FA Cup Supporters Club