Christopher Froome (born 20 May 1985) is a Kenyan-born Breetish professional road racin cyclist who rides for UCI ProTeam Team Sky. Born in Kenyae an brought up in Sooth Africae, syne ware 2008 he haes ridden unner a Breetish licence on the basis o his passport an faither's an grandparents' kintra o birth.
Froome in 2014
|Full name||Christopher Froome|
20 Mey 1985|
|Hicht||1.86 m (6 ft 1 in)|
|Wecht||69 kg (152 lb; 11 st)|
|Current team||Team Sky|
|2007||Team Konica Minolta|
In 2007 Froome turned professional at the age o 22 wi Team Konica Minolta. He moved tae Europe tae further his career, jynin the Breetish-based team, Barloworld. In 2010 he moved tae Team Sky an he haes acome ane o the team's key cyclists. Froome made his breakthrough as a Grand Tour contender durin the 2011 Vuelta a España whaur he finished seicont oweraw.
At the 2012 Tour de France, ridin as a domestique for Bradley Wiggins, Froome wan stage seven, which culminated on a steep uphill finish  an finished seicont oweraw, behind anly Wiggins' win in the same race as the best Breetish performance in the race's history. In the same year an aa wan the bronze medal in the time trial event at the Olympic Gemmes an finished fowerth in the Vuelta a España. His first stage race win came in 2013, in the Tour o Oman, follaeed bi wins in the Criterium Internaitional, the Tour de Romandie, the Critérium du Dauphiné an the Tour de France.
- "Chris Froome leads Tour of Oman after second place in stage". BBC Sport. London: BBC. 14 Februar 2013. Retrieved 21 Februar 2013.
- "Chris Froome profile". Team Sky. London: BSkyB. Retrieved 30 Juin 2013.
- Gallagher, Brendan (11 Julie 2012). "Chris Froome at the top as the race hits high notes in cruel mountain stages". The Daily Telegraph. London: Telegraph Media Group. Retrieved 24 August 2012.
- "Sky Procycling (SKY) – GBR". UCI World Tour. Union Cycliste Internationale. Retrieved 13 Januar 2013.
- "Underdog no more, Chris Froome hopes for a bit more liberty in 2012". VeloNews. San Diego, California: Competitor Group, Inc. 23 November 2011. Retrieved 23 November 2011.
- Murphy, Austin (7 Julie 2012). "Wiggins, Froome strike a blow for British cycling in France". Sports Illustrated. Retrieved 7 Julie 2012.