|Full name||Athletic Club|
|Nickname(s)||Los Leones (The Lions)|
|Ground||San Mamés, Bilbao|
|2018/19||La Liga, 8t|
The club haes played in La Liga syne its stairt in 1929. Thay hae wan the league on aicht occasions. In the historical clessification o La Liga, Athletic are in fowert place an ane o anerly three clubs whilk hae niver been relegate frae the Liga, the ithers bein Real Madrid an FC Barcelona. The club haes a weemen's team an aw, whilk haes wan fower championships in the Primera División Femenina.
The club is kent for its cantera policy o bringin young Basque players throu the ranks, as weel as recruitin tap Basque players frae ither clubs (lik Joseba Etxeberria an Javi Martínez). Athletic offeecial policy is signin profeesional players native tae or trained in fitbaw in the greater Basque Kintra, includin Biscay, Gipuzkoa, Álava an Navarre (in Spain); an Labourd, Soule an Lawer Navarre (in Fraunce). This haes gained Athletic baith admirers an critics. The club haes been praised for promotin hame grown players an club loyalty. Athletic is ane o anerly three profeesional clubs in Spain in La Liga (the ithers bein Real Madrid an Barcelona) that is no a sports corporation; it is awned an operatit bi its club members.
- Winners (23): 1903, 1904, 1910, 1911, 1914, 1915, 1916, 1921, 1923, 1930, 1931, 1932, 1933, 1943, 1944, 1944–45, 1949–50, 1955, 1956, 1958, 1969, 1972–73, 1983–84.
- Runners-up (13): 1905, 1906, 1913, 1920, 1942, 1948–49, 1952–53, 1965–66, 1966–67, 1976–77, 1984–85, 2008–09, 2011–12.
- Winners (1): 1950.
- Runners-up (1): 1945
- Winners (1): 1967.
- Runners-up (1): 1956.
- Runners-up (1): 1983.
- Winners (1): 1935.
Northren Championship / Biscay Championship
- Winners (17): 1914, 1915, 1916, 1920, 1921, 1923, 1924, 1925, 1926, 1928, 1929, 1931, 1932, 1933, 1934, 1939, 1940.
- "Official name". Athletic-club.net. Retrieved 2009-12-03.
- Note:Bodies differ on the number o Copa wins Athletic Club hae been creditit wi. The 1902 competition wis won by Bizcaya, a team made up o players frae Athletic Club and Bilbao FC. In 1903 thir two clubs merged as Athletic Club. The 1902 cup is on display in the Athletic museum  an the club includes it in its ain honours list. . Housomever LFP and RFEF official statistics dinna include this as an Athletic win.
- Note:"Eva Duarte Cup" competition wis the predecessor o the current "Spainyie Supercup", acause they face the league champion again the champion o the "Copa del Rey".
- The Copa Eva Duarte wis anerly recognisit an organisit wi that name bi the RFEF frae 1947 till 1953, an tharefore Athletic Bilbao's runners-up medal in the "Copa de Oro Argentina" o 1945 is no includit in this coont.