A Streetcar Named Desire
The "Scots" that wis uised in this airticle wis written bi a body that haesna a guid grip on the leid.
Please mak this airticle mair better gin ye can.
A Streetcar Named Desire is a play written bi Tennessee Williams that appent on Broadway on December 3, 1947. The play dramatises the life o Blanche DuBois, a soothren belle wha, efter haein a series o personal losses, leaves her aristocratic backgrund seeking refuge wi her sister an brither-in-law in a dilapidatit New Orleans tenement.
A Streetcar Named Desire is Williams' maist popular play, is conseedered amang the finest plays o the 20th century, an is conseedered bi many tae be Williams' greatest wark. It won the Pullitzer Prize for drama in 1948 and Williams wis addit tae the Theater Hall of Fame in 1979. It aye ranks amang his maist performed plays, includin in 1949 London performance wi Vivien Leigh in the leid role, an it haes inspired many adaptations in ither forms, notably producing a critically acclaimed film that wis released in 1951.
- Williams, Tennessee (1995). A Streetcar Named Desire. Introduction and text. Oxford: Heinemann Educational Publishers.
- Johnston, Laurie (19 November 1979). "Theater Hall of Fame Enshrines 51 Artists". The New York Times (in Inglis). ISSN 0362-4331. Retrieved 15 November 2022.
- "Production of A Streetcar Named Desire | Theatricalia". theatricalia.com. Retrieved 15 November 2022.
- Production notes. December 3, 1947—December 17, 1949 IBDb.com
- A Streetcar Named Desire (New York productions chronology) at the Internet Broadway Database
|This airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|