Yeongdeungpo-gu is an admeenistrative destrict in soothwast Seoul, Sooth Korea. Awtho the oreegin o the name is uncertain, the first twa syllables are thocht tae be frae "yeongdeung" (靈登) or "divine ascent", a shamanic rite. The third syllable is "po", representin watter (浦), referrin tae the destrict's poseetion on the Han River. The 2006 population wis 408,819. The current magistrate is Kim Hyung-Su.
|영등포구 · 永登浦區|
Location o Yeongdeungpo-gu in Seoul
|• Total||24.56 km2 (9.48 sq mi)|
|• Density||16,000/km2 (42,000/sq mi)|
|Time zone||Korea Staundart Time (UTC+9)|
|Wabsteid||Yeongdeungpo-gu official website|
Thare are 22 admeenistrative "dong" an 34 legal "dong". Yeouido Dong is the lairgest in aurie an takes aboot 34% o the laund. The tot aurie is 24.56 km² (2004), makkin up 4% o Seoul's laund. The annual budget is approximately 2 billion won.
Yeongdeungpo-gu haes been hivily developit as an office, commercial, an residential destrict. Yeouido Dong is hame tae DLI 63 Building, the heichest office biggin in Sooth Korea an currently the 3rd tawest biggin in the kintra. The Naitional Assembly Biggin is locatit in Yeouido-dong. Ither organisations, sic as the Financial Union o Korea are based in Yeongdeungpo an aw. Thare are mass-media corporations in the aurie an aw, includin; Kookmin Newspaper Corporation; Munhwa Broadcasting Corporation an Korean Broadcasting System.
On 1 Januar 1963, Some auries o Bucheon Coonty wur combined tae Yeongdeungpo Destrict as belaw.
|Auld destrict||New destrict|
|Ojeong myeon||Ogok-ri an Osoe-ri||Yeongdeungpo-gu, Seoul||Ogok-ri, Osoe-ri, Hang-ri, Onsu-ri, Gung-ri, Cheonwang-ri, Oryu-ri, Gaebong-ri an Gocheok-ri|
|Sosa-eup||Hang-ri, Onsu-ri, Gung-ri, Cheonwang-ri, Oryu-ri, Gaebong-ri an Gocheok-ri|
Amang the 291 heid offices o financial institutions locatit in Seoul, 93 are based in Yeouido, Yeongdeungpo. Notably, 42 oot o 68 asset management companies an 8 oot o 11 futurs companies hae thair heid offices in Yeouido. Thir include Mirae Asset Group, Korea Life Insurance, KDB, Korea Investment Holdings an mony mair. Korea Exchange wis oreeginally locatit in Yeouido, but it muivit ae Busan in 2009. Korea Financial Investment Association is still based in Yeouido.
The Korean Broadcasting System (KBS) New Wing Open Hall is locatit in Yeouido-dong. It is the broadcast an recordin centre o mony KBS programmes wi a studio audience, namely the live weekly muisic shaw Music Bank.
Yeongdeungpo-gu is dividit intae the follaein "dong"s.
- Dangsan-dong (Hangul: 당산동) (dividit in turn intae Dangsan 1 an 2 Dong)
- Daerim-dong (Hangul: 대림동) (dividit in turn intae Daerim 1, 2, an 3 Dong)
- Dorim-dong (Hangul: 도림동) (Dorim 1 an 2 Dong haed been combined in September 2008)
- Mullae-dong (Hangul: 문래동) (dividit in turn intae Mullae 1 an 2 Dong)
- Singil-dong (Hangul: 신길동) (dividit in turn intae Singil 1 tae 7 Dong)
- Yangpyeong-dong (Hangul: 양평동) (dividit in turn intae Yangpyeong 1 an 2 Dong)
- Yeongdeungpo-dong (Hangul: 영등포동) (dividit in turn intae Yeongdeungpo-dong an Yeongdeungpobon-dong)
- Yeouido-dong (Hangul: 여의도동)
- Seoul Subway Line 2 Euljiro Circle Line
- Seoul Metro Line 9 Corporation
See an awEedit
- Korean Statistical Information Service (Korean) > Population and Household > Census Result (2010) > Population by Administrative district, Sex and Age / Alien by Administrative district and Sex, Retrieved 2010-06-02.
- "동 명칭 및 주요 옛지명 유래". Yeongdeungpo-gu government Korean-language tourism website. Retrieved 2006-04-07.
- "Yeouido International Finance Center". Seoul Metropolitan Government Ilbo. Retrieved 28 Sep 2012.
- "Company Info." Hanjin. Retrieved on November 19, 2008
- "Overview." LG Corp. Retrieved on January 6, 2010. "Address: LG Twin Towers, 20 Yeouido-dong, Yeongdeungpo-gu, Seoul 150-721, KOREA"
- "How to apply for K-Pop Music Shows". Korea Tourism Organization. Retrieved 3 June 2012.