Yaroslavsky (masculine), Yaroslavskaya (feminine), or Yaroslavskoye (neuter) mey refer tae:
- Yemelyan Yaroslavsky (Minei Gubelman), Soviet politeecian, leader o 1930s anti-releegious campaign in the USSR
- Zev Yaroslavsky (b. 1948), U.S. politeecian
- Oleksandr Yaroslavsky (b. 1959), Ukrainian businessman, preses o FC Metalist Kharkiv
- Yaroslavsky Destrict, name o several destricts in Roushie
- Yaroslavsky (inhabitit locality) (Yaroslavskaya, Yaroslavskoye), name o several inhabitit localities in Roushie
- Yaroslavsky Rail Terminal, a rail terminal in Moscow, Roushie
- Yaroslavl Oblast (Yaroslavskaya Oblast), a federal subject o Roushie
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.