Unitit States Airmed Forces
The Unitit States Airmed Forces[N 1] are the militar forces o the Unitit States o Americae. Thay consist o the Airmy, Navy, Marine Corps, Air Force, an Coast Guard. The U.S. haes a strang tradeetion o ceevilian control o the militar. The Preses o the Unitit States is the military's oweraw heid, an helps furm militar policy wi the U.S. Depairtment o Defense (DoD), a federal executive department, actin as the principal organ bi which militar policy is carried oot. The DoD is heidit bi the Secretar o Defense, who is a ceevilian an Cabinet member. The Defense Secretar is seicont in the militar's chain o command, juist ablo the Preses, an serves as the principal assistant tae the Preses in aw DoD-relatit matters.
|Unitit States Airmed Forces|
The U.S. Joint Service Colour Guard on parade at Fort Myer, Virginie in October 2001.
|Service branches||Unitit States Airmy|
Unitit States Marine Corps
Unitit States Navy
Unitit States Air Force
Unitit States Coast Guard
|Heidquarters||The Pentagon, Arlington Coonty, Virginie, U.S.|
|Commander-in-Chief||Preses Donald Trump|
|Secretar o Defense||James Mattis|
|Chairman o the Jynt Chiefs o Staff||General Joseph Dunford, Unitit States Marine Corps|
|Militar age||17 wi parental permission, 18 for voluntary service. Maximum age for enlistment is 35 for the Airmy, 28 for the Marines, 34 for the Navy an 27 for the Air Force.|
|73,270,043 males, age 18–49 (2010 est.),|
71,941,969 females, age 18–49 (2010 est.)
|60,620,143 males, age 18–49 (2010 est.),|
59,401,941 females, age 18–49 (2010 est.)
|2,161,727 males (2010 est.),|
2,055,685 females (2010 est.)
|Active personnel||1,429,995 (ranked 2nd)|
|Reserve personnel||850,880 (ranked 10th)|
|Budget||$554.2 billion + $88.5 billion(FY13) (1st by total expenditure, 11th as percent of GDP)|
|Percent o GDP||4.9% (2011 est.)|
|History||American Revolutionary War|
Early naitional period
American Ceevil War (1861–1865)
Post-Ceevil War era
Warld War I (1917–1918)
Warld War II (1941–1945)
Cauld War (1945–1991)
Korean War (1950–1953)
Vietnam War (1959–1975)
Invasion o Grenada (1983)
Invasion o Panama (1989-1990)
Persian Gulf War (1990–1991)
Kosovo War (1999)
Global War on Terrorism (2001–present)
War in Afghanistan (2001–present)
Iraq War (2003–2011)
Airmy warrant officer
- As stated on the official U.S. Navy website, "airmed forces" is caipitalized when precedit bi "Unitit States" or "U.S."
- "United States Army". Retrieved 18 June 2013.
- "United States". The World Factbook. Central Intelligence Agency. Retrieved 29 March 2013.
- "Armed Forces Strength Figures for January 31, 2013" (PDF). United States Department of Defense. Retrieved 29 March 2013.
- "H.R. 4310 (112th): National Defense Authorization Act for Fiscal Year 2013". GovTrack. Retrieved 29 March 2013.
- "US Defense Budget Proposal Released For Fiscal Year 2014". June 06, 2013. Check date values in:
- 10 U.S.C. § 101(a)(4)
- Title 10 of the United States Code §113