UTC±00:00 is the follaein time:
- Coordinatit Universal Time (UTC), the basis for the warld's ceevil time.
- Wastren European Time (Portugal, UK an Ireland).
|Date-time group (DTG)||Z|
Table o contents
Wastren European Time (Northren Hemisphere winter anly)Eedit
- The wasternmost pynt whaur UTC wi DST is applied is El Hierro, Canary Islands, Spain (18°00' W). Time uised thare is 2 oors an 12 minutes ahead o pheesical time in the simmer, makin for the greatest discrepancy in the UTC time zone.
- The eastrenmost settlement whaur UTC wi DST is applied is Lowestoft in Suffolk, East Anglia, Ingland (at juist 1°45' E).
- Note that the Republic o Ireland uises the term "staundart time" in reference tae the simmer months an "winter time" during whit the rest o the time zone caws "staundart time". This is the reverse o the practice o maist kintras in the EU, but provides the same end results.
Simmer Time (Northren Hemisphere simmer anly)Eedit
As staundard time (aw year roond)Eedit
The follaein is a leet o places that uise UTC as thair staundart time an dae nae observe Daylicht savin time:
- Burkina Faso
- Côte d'Ivoire
- The Gambie
- São Tomé an Príncipe
- Sierra Leone
- Wastren Sahara
- Danmarkshavn an surroondin aurie
- Saint Helena, Ascension Island an Tristan da Cunha (tae UK)
- The wastrenmaist pynt whaur UTC wi no DST is applied is Bjargtangar, at the northwast peninsula o Iceland (24°32' W). Time uised thare is 1 oor an 38 minutes ahead o pheesical time. This is the greatest deviation frae pheesical time for UTC wi no DST.
- The eastrenmaist locale whaur UTC wi no DST is applied is Bouvet Island, o Norwegian jurisdiction, at the Sooth Atlantic Ocean (3°24' E).