Twaler or Imami Shīa Islam (Athnā‘ashariyyah or Ithnā‘ashariyyah, Arabic: اثنا عشرية) is the lairgest branch o Shī‘ī (Shi'a) Islam. Adherents o Twaler Shī‘ism are commonly referred tae as Twelvers, which is derivit frae their belief in twal divinely ordained leaders, kent as the Twal Imāms an their belief that the Mahdi will be nane ither than the returned Twalt Imam that disappeared an is believit bi Twalers tae be in occultation. Approximately 85% o Shī‘a are Twalers, an the term Shi'a Muslim as commonly uised in Inglis uisually refers tae Twaler Shī‘a Muslims anerlie.
Twelvers share mony tenets o Shī‘ism wi relatit sects, such as the belief in Imāms, but the Ismā‘īlī an Zaydī Shī‘ī sects each believe in a different number o Imāms an for the maist pairt, a different path o succession regardin the Imāmate. They an aw differ in the role an oweraw definition o an Imām.
The Twaler faith is a majority in kintras like Iran, Azerbaijan, Bahrain, Iraq, an Lebanon. Alevis in Turkey an Albanie an Alawis o Sirie an Lebanon an aw regard thairsels as Twalers, but hauld significantly different beliefs frae mainstream Twaler Shiites.”. The Twaler faith an aw forms a lairge minority in Indie, Pakistan, Afghanistan, Nigerie, Tanzanie, Kuwait, Qatar, UAE an Saudi Arabie. Smawer minorities o Twaler an aw exist in Oman, Yemen, Egyp, Sudan, Kenyae, Ghana, Senegal, Indonesie, Malaysie an in mony ither kintras o the warld, includin Europe an the Americas.
- "Shia women too can initiate divorce". The Times of India. 6 November 2006. Retrieved 21 Juin 2010.
- "Talaq rights proposed for Shia women". Daily News and Analysis, www.dnaindia.com. 5 November 2006. Retrieved 21 Juin 2010.
- "Obama's Overtures". The Tribune. Retrieved 21 Julie 2010.
- "Imperialism and Divide & Rule Policy". Boloji. Retrieved 21 Julie 2010.
- "Ahmadinejad on way, NSA says India to be impacted if Iran 'wronged by others'". Indian Express. Retrieved 21 Julie 2010.
- International Crisis Group. The Shiite Question in Saudi Arabia, Middle East Report No. 45, 19 September 2005 Archived 2008-12-17 at the Wayback Machine.