Tour de France
The Tour de France (French pronunciation: [tuʁ də fʁɑ̃s]) is an annual multiple stage bicycle race primarily held in Fraunce, while an aa occasionally makin passes through nearbi kintras. The race wis first organized in 1903 tae increase paper sales for the magazine L'Auto; it is currently run bi the Amaury Sport Organisation. The race haes been held annually syne its first edeetion in 1903 except for when it wis stopped for the twa Warld Wars. As the Tour gained prominence an popularity the race wis lengthened an its reach began tae extend aroond the globe. Parteecipation expandit frae a primarily French field, as riders frae aw ower the warld began tae participate in the race each year. The Tour is a UCI Warld Tour event, which means that the teams that compete in the race are maistly UCI ProTeams, wi the exception o the teams that the organizers invite.
|2018 Tour de France|
|Region||Fraunce an nearbi kintras|
|Local name(s)||Le Tour de France (in French)|
|Nickname(s)||La Grande Boucle|
|Type||Stage race (Grand Tour)|
|Organiser||Amaury Sport Organisation|
|Race director||Christian Prudhomme|
|First winner||Maurice Garin (FRA)|
|Maist wins|| Jacques Anquetil (FRA)|
Eddy Merckx (BEL)
Bernard Hinault (FRA)
Miguel Indurain (ESP)
|Maist recent||Geraint Thomas (GBR)|
Alang wi the Giro d'Italia an Vuelta a España, the Tour maks up cyclin's prestigious, three-week-lang Grand Tours. Tradeetionally, the race is held primarily in the month o Julie. While the route chynges each year, the format o the race stays the same wi the appearance o at least twa time trials, the passage through the muntain chains o the Pyrenees an the Alps, an the finish on the Champs-Élysées. The modren edeetions o the Tour de Fraunce consist o 21 day-lang segments (stages) ower a 23-day period an cover aroond 3,200 kilometres (2,000 mi). The race alternates atween clockwise an anticlockwise circuits o Fraunce. The nummer o teams uisually varies atween 20 an 22, wi nine riders in each.
Aw o the stages are timed tae the finish; efter finishin the riders' times are compoondit wi thair previous stage times. The rider wi the lawest aggregate time is the leader o the race an gets tae don the covetit yellae jersey. While the general classification garners the maist attention thare are ither contests held within the Tour: the pynts classification for the sprinters, the muntains classification for the climbers wi general classification hopes, young rider classification for the riders unner the age o 26, an the team classification for the fastest teams.
- Joel Gunter (16 July 2012). "The Tour de France: a guide to the basics". The Telegraph. Retrieved 30 July 2012.
- "1903 Tour de France". Bikeraceinfo.com. 19 January 1903. Retrieved 30 July 2012.
- "Tour de France snubs velodrome Holocaust memorial". The Jewish Chronicle. 12 July 2012. Retrieved 30 July 2012.
- Barry Boys. "The Return of a Grand Affair – "New Tour Legend: the Maillot Jaune"". Cycling Revealed. Retrieved 3 June 2009.
- "Union Cycliste Internationale". Uci.ch. Retrieved 6 August 2012.
- When is the Criterium route announced. "UCI WorldTour calendar 2012". Cycling Weekly. Retrieved 6 August 2012.
- "Million dollar, baby!". Cycling News. Future Publishing Limited. 12 January 2007. Retrieved 21 May 2011.
- "Tour de France 2011 – Stage by stage". Letour.fr. Retrieved 30 July 2012.
- "Moment 17: 1975 – TDF's First Champs Elysees Finish". Bicycling Magazine. Retrieved 30 July 2012.
- "UCI Regulations" (2.6.011 ed.). p. 43. Retrieved 21 July 2009.
- Augendre 1996, p. 17.
- "Regulations of the race" (PDF). ASO/letour.fr. Retrieved 30 December 2008.