Wikimedia disambiguation page
Suez is a seaport toun in north-eastren Egyp. Suez can an aa describe the follaein:
- Suez (company), a French-based multinaitional corporation
- Suez (film), a 1938 epic film starrin Tyrone Power an Loretta Young
- Suez Cement, an Egyptian fitbaa club based in Suez
- Suez Crisis, a war fought in Egyp in 1956
- Gulf o Suez, at the northren end o the Red Sea
- Suez Port, a port locatit at the soothren bundary o Suez Canal
- Suez Stadium, a multi-uise stadium in Suez
- Suez Steel, a steel company locatit in Ababia, Egyp
- Suez triangle, a concept favoured in the poleetical literature o the early 1980s Soviet Bloc
See an aaEedit
| This disambiguation page leets airticles associatit wi the same title.
If an internal link led ye here, ye mey wish tae chynge the link tae point directly tae the intendit airticle.