Seicont Scots unthirldom referendum
The Scots Govrenment—the devolved govrenment o Scotland, ane o the constituent kintras o the Unitit Kinrick—annoonced in Juin 2016 that a seicont referendum on Scots unthirldom wis "heichly likly" tae be held. This announcement teuk place immediately follaein the non-bindin UK-wide referendum on Breetish membership in the European Union (EU), in which a majority o UK voters as a whole votit tae leave the EU, while a majority o Scots voters votit tae remain in the EU.
- "Brexit: Nicola Sturgeon says second Scottish independence vote 'highly likely'". BBC News.
- "Scotland 'highly likely' to hold second independence vote after EU vote: Sturgeon". Reuters. 24 June 2016.
- "'Brexit' Triggers New Bid for Scottish Independence".
- Bloom, Dan (24 June 2016). "Nicola Sturgeon raises threat of second Scottish independence referendum".
- "Salmond: Second Scottish independence referendum could be within two years". ITV News.