Princess Antoinette o Saxe-Coburg-Saalfeld
Princess Antoinette o Saxe-Coburg-Saalfeld (Antoinette Ernestine Amalie; 28 August; 1779 – 14 Mairch 1824) wis a German princess o the Hoose o Wettin. By mairiage, she was a Duchess o Württemberg. Through her auldest surviving son, she is the ancestress o today's (Catholic) Hoose o Württemberg.
|Princess Antoinette o Saxe-Coburg-Saalfeld|
|Duchess Alexander o Württemburg|
|Born||28 August 1779|
|Dee'd||14 Mairch 1824 (aged 44)|
Saint Petersburg, Roushie Empire
|Spouse||Duke Alexander o Württemberg|
|Issue||Marie, Duchess o Saxe-Coburg an Gotha|
Paul o Württemberg
Alexander, Duke o Württemberg
Ernst o Württemberg
Frederick o Württemberg
|Hoose||Hoose o Wettin (bi birth) |
Hoose o Württemberg (bi mairiage)
|Faither||Francis, Duke o Saxe-Coburg-Saalfeld|
|Mither||Coontess Auguste Reuss o Ebersdorf|
- Duchess Marie o Württemberg (17 September 1799 – 24 September 1860) mairit Ernst I, Duke o Saxe-Coburg an Gotha
- Duke Paul o Württemberg (1800–1801) died in infancy
- Duke Alexander o Württemberg (20 December 1804 – 28 October 1881) mairit Princess Marie o Orléans an haed issue.
- Duke Ernst o Württemberg (11 August 1807 – 26 October 1868) he mairit Natalie Eischborn an haed issue.
Teetles an stylesEedit
- 28 August 1779 - 17 November 1798 Her Serene Highness Princess Antoinette o Saxe-Coburg-Saalfeld, Duchess o Saxony.
- 17 November 1798 - 14 March 1824 Her Serene Highness Duchess Alexander o Württemburg.