Princess Adelheid Marie o Anhalt-Dessau
Princess Adelheid Marie o Anhalt-Dessau (German: Adelheid Marie; French: Adélaïde Marie) (25 December 1833 – 24 November 1916) wis a Princess o Anhalt-Dessau an member o the Hoose o Ascania. As the wife o Adolphe o Nassau, she wis Duchess o Nassau frae 1851 until 1866 an Grand Duchess o Luxembourg frae 1890 until 1905.
|Adelheid Marie o Anhalt-Dessau|
|Duchess o Nassau|
|Tenur||23 April 1851 – 20 September 1866|
|Grand Duchess o Luxembourg|
|Tenur||23 November 1890 – 17 November 1905|
|Born||25 December 1833|
Dessau, Duchy o Anhalt
|Dee'd||24 November 1916 (aged 82)|
Königstein im Taunus, German Empire
|Buirial||Schlosskirche o Schloss Weilburg|
|Spouse||Adolphe, Grand Duke o Luxembourg (m. 1851; d. 1905)|
|Faither||Prince Frederick Augustus o Anhalt-Dessau|
|Mither||Princess Marie Luise Charlotte o Hesse-Kassel|
On 23 April 1851 in Dessau, as his seicont wife, she mairit Adolphe o Nassau, Duke o Nassau an later Grand Duke o Luxembourg.
- William IV (1852–1912), seicont Grand Duke o Luxembourg
- Prince Frederick o Nassau (28 September 1854 – 23 October 1855)
- Princess Marie o Nassau (14 November 1857 – 28 December 1857)
- Prince Francis Joseph William o Nassau (30 Januar 1859 – 2 Aprile 1875)
- Princess Hilda o Nassau (1864–1952), mairit Friedrich II, Grand Duke o Baden.