Osama bin Laden
Osama bin Mohammed bin Awad bin Laden (Arabic: أسامة بن محمد بن عوض بن لادن, ʾUsāmah bin Muḥammad bin ʿAwaḍ bin Lādin; 10 Mairch 1957 – 2 Mey 2011) wis the foonder o the jihadist organization al-Qaeda, responsible for the 11t September attacks on the Unitit States an numerous ither mass-casualty attacks against ceevilian an militar targets. He wis a member o the walthy Saudi Bin Laden faimily an aw.
Osama bin Laden wis on the American Federal Bureau of Investigation's leets o Ten Most Wanted Fugitives an Most Wanted Terrorists for his involvement in the 1998 US embassy bombins. Syne 2001, Osama bin Laden an his organization haed been major targets o the War on Terror.
- "In an intelligence driven operation, Osama Bin Ladin was killed in the surroundings of Abbottabad in the early hours of this morning". 2 Mey 2011. Archived frae the original on 23 Mey 2012. Retrieved 2 Mey 2011.
- "Bin Laden Dead, US Officials Say". The New York Times.
- Adam Brookes, "US forces kill Osama Bin Laden in Pakistan", May 2, 2011, BBC News. Accessed May 2, 2011.
- "FBI Ten Most Wanted Fugitives". FBI.gov. Archived frae the original on 3 Januar 2008. Retrieved 26 Mey 2010.
- Dan Eggen (28 August 2006). "Bin Laden, Most Wanted For Embassy Bombings?". The Washington Post. Retrieved 26 Mey 2010.
- "'Most wanted terrorists' list released". CNN. 10 October 2001. Retrieved 3 Apryle 2011.[deid airtin]
- "Osama bin Laden is dead, Obama announces". The Guardian. 1 Mey 2011.
|Wikimedia Commons haes media relatit tae Osama bin Laden.|
|This Asie-relatit airticle is a stub. Ye can help Wikipaedia bi expandin it.|